Профіль користувача

Гільман Анна Юріївна

Назад
Вчене звання:кандидат психологічних наук
Кафедра:Громадського здоров'я та фізичного виховання

Резюме

  • 2008–2012 рр. – Національний університет «Острозька академія», спеціальність — «Психологія», кваліфікація – «Бакалавр психології, психолог, фахівець з практичної психології»;
  • 2012–2013 рр. – Національний університет «Острозька академія», спеціальність — «Психологія», кваліфікація – «Магістр психології, психолог, викладач психології»;
  • 2013–2016 рр. — Національний університет «Острозька академія», аспірантура, спеціальність 19.00.07 — «Педагогічна та вікова психологія»; тема дисертації «Психологічні умови формування саногенного мислення студентської молоді»;
  • 2017 р. – захист дисертації на тему «Психологічні умови формування саногенного мислення студентської молоді» і здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. 

Досвід практичної діяльності: 9 років.

Напрями роботи: психологічна та психотерапевтична допомога дорослим.

Практична діяльність: психолог, фахівець у психосоматичному підході, психосоматолог (за спеціалізацією), консультант в транзакційному аналізі та гештальт-підході, процесуальний психолог, фахівець у галузі процесуальної психотерапії.

Керівник гуртків: «Корекційно-розвиваюча робота з дітьми з особливами потребами за допомогою глини» (понад 7 років), «Корекція негативних психічних станів у практиці фахівця в галузі громадського здоров’я» (2 роки).

Проведені тренінги та майстер-класи:  тренінг «Професійне самовизначення» (м. Острог, 2009), тренінг групової згуртованості (м. Острог, 2013-2018), тренінг «Постановка цілей» (м. Острог, 2010), тренінг «Формування позитивної Я-концепції» (м. Острог, 2010), тренінг «Формування саногенного мислення студентської молоді» (м. Острог, 2016-2018), психокорекційні заняття «Розвиток когнітивних процесів у дітей з особливими потребами за допомогою глинотерапії» (м. Острог, 2014-2019), майстер-клас «Образ-Я через призму глинотерапії у роботі з дітьми переселенців» (м. Острог, 2015), майстер-клас «Створення умов для самовираження учнів на уроках мистецтва засобами глинотерапії» (м. Острог, 2018), терапевтична група «Мистецтво бути жінкою» (м. Київ, 2019), навчально-терапевтичний  тренінг «Симптоми болю (інструменти у роботі з психосоматичними проявами)» (м. Острог, 2019), майстер-клас "Ресурси тілесної психотерапії" (співтренер Кулеша Н.П., м. Острог, 2019), майстер-клас"Психосоматика харчової поведінки (співтренер Кулеша Н.П., м. Острог, 2019)", навчально-терапевтична програма «Основи психосоматики» (співтренер Кулеша Н.П., м. Острог, м. Луцьк: 2019-2020), серія тренінгів навичок підтримки психологічного благополуччя медичного персоналу в умовах COVID-19. серія тренінгів формування навичок підтримки психологічного благополуччя медичного персоналу в умовах COVID-19 (співтренер Нікітчук У.І., м. Славута, 2020) та ін. 

 

Хобі: проведення тренінгів по психосоматиці.

Наукові інтереси: охоплюють проблеми психології здоров’я та саногенного мислення, проблеми потребнісно-мотиваційної сфери, проблеми психосоматики та психосоматичних скарг / захворювань, проблеми дослідження та психотерапії посттравматичного стресового розладу (ПТСР).

Підвищення кваліфікації в практичній діяльності:

·       сертифікат про закінчення навчання програми освітньої програми першого ступеня «Введення в гештальт-терапію/гештальт консультування» (Київський гештальт-університет, м. Острог, 2009-2010 рр.,);

·       сертифікат про участь в психотерапевтичній групі транзакційного аналізу (Українська Асоціація Транзакційного Аналізу УАТА, м. Рівне, 2010 р.);

·       сертифікат про закінчення навчання освітньої програми першого ступеню навчання «Використання процесуальної психології розвитку в консультативній практиці»
(№ СЕ 2640148 науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи НАПН України, м. Київ, 2015 р.);

·       сертифікат про підвищення кваліфікації за програмою «Застосування процесуальної психології розвитку в консультативній практиці» (№ СП 1541933 науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи НАПН України, протокол № 5 від 11.05.2017 р., м. Київ, 2017 р.);

·       сертифікат про проходження курсу «Теорія і практика роботи з психосоматикою» (сертифікат № ТП 20196), свідоцтво про проходження супервізійної атестації із здобуттям спеціалізації «психосоматолог» (м. Київ, 2019 р.);

·       сертифікат ЄС (терапевта-тренера-педагога) № 205/2020 про закінчення навчання з питань діагностики і терапії посттраматичних розладів і розладів, пов'язаних зі стресовим чинником, виданим кафедрою психіатрії, бойового стресу і психотравматології Військового медичного інституту (м. Варшава, 2020 р.)

 

Стажування за кордоном:

·       01 березня – 27 березня 2020 р. – практична частина міжнародного стажування у м. Варшава  у клініці психіатрії, бойового стресу та психотравматології Центрального шпиталю МОН Військового медичного інституту). Тема проекту «Покращення доступу до соціальних послуг у сфері психічного здоров’я – напрямок діяння Рівне».

·       23 серпня – 05 вересня 2020 р. – теоретична частина міжнародного стажування у м. Варшава у клініці психіатрії, бойового стресу та психотравматології Центрального шпиталю МОН Військового медичного інституту). Діагностика і психотерапія посттравматичного стресового розладу (ПТСР) за допомогою методу продовженого впливу (РЕ).

Консультування дорослих у психосоматичному підході (спеціалізація «психосоматолог»), в т.ч. із використанням МАК і глини, робота у транзакційному аналізі (ТА), навички застосування процесуальної психотерапії, а також психотерапії продовженого впливу (PE) у роботі з посттравматичним стресовим розладом (ПТСР).

Роботи

Публікації

Статті

Hilman А. Peculiarities of attitude to the Disease in adulthood / Аnna Hilman, Oksana Matlasevych, Natalia Kulesha, Eduard Balashov // Journal of Cognitive Science. — 2021. — Vol. 22, Issue 1. — P. 111–133.
Гільман А. Ю. Як надати домедичну допомогу постраждалому без свідомостіі / А. Ю. Гільман // Замкова гора. — Острог, 2021. — № 51. — С. 7–8.

Статті

Гільман А. Ю. Терапевтичний випадок: короткострокова психологічна допомога при тривожному стані клієнта з вираженими психосоматичними скаргами / А. Гільман // Науковий журнал «Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії». — Полтава, 2020. — С. 218–222.
Hilman A.Yu. PROMOTION OF HEALTH THROUGH THE PRISM OF SANOGENIC THINKING FORMATION IN YOUTH / A.Yu. Hilman // Вісник соціальної гігієни та охорони здоро’я України. — Київ, 2020. — С. 5–9.
Гільман А. Ю. Гігієнічна оцінка стану поводження з відходами у Рівненській області у 2012-2018 роках / В. В. Станкевич, Д. М. Брезицька, І. В. Гущук , А. Ю. Гільман, Н. П. Кулеша, Р. В. Сафонов, І. С. Хоронжевська // Довкілля та здоров’я. — К., 2020. — Вип. 2 (95). — С. 59–63.
Гущук І. В. ДЕМОГРАФІЧНА СИТУАЦІЯ ТА СТАН ЗАХВОРЮВАНОСТІ НАСЕЛЕННЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА 2013-2017 РОКИ / І. В. Гущук, А. Ю. Гільман, Н. П. Кулеша //«Довкілля та здоров`я». — Київ, 2020. — №1 (94). — С. 57–60.

Тези

Гільман А. Ю. Дослідження рефлексії в осіб, схильних до психосоматики / А. Ю. Гільман // Тенденції та перспективи розвитку психології та соціальної роботи в сучасному суспільстві : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної інтернет-конференції присвяченій 155-річчю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. — Одеса, 2020. — С. 87–90.

Статті

Гільман А. Ю. Ставлення осіб зрілого віку до власного здоров'я / А. Ю. Гільман // Наукові записки. Серія «Психологія». — Острог : Вид-во НаУОА, 2019. — Вип. 8.
Гущук І. В. ЕКОЛОГО-ГІГІЄНІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЗА ВОДОЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ СІЛЬСЬКОГО НАСЕЛЕННЯ РІВНЕНЩИНИ У 2004–2018 рр. / І. В. Гущук, Д. М. Брезицька, А. Ю. Гільман, Н. П. Кулеша, Р. В. Сафонов, І. С. Хоронжевська, О. В. Кулакова, Р. Р. Драб, О. А .Ліхо, І. М. Григус, О. І. Гакало // «ВОДА : ГИГИЕНА И ЭКОЛОГИЯ». — Одесса, 2019. — № 1–4 (7). — С. 74–82.
Гільман А. Упровадження навчально-терапевтичної програми «Психосоматика» в практичну діяльність психолога / А. Гільман, Н. Кулеша // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2019. — № 9. — С. 85–90.
Гільман А. Ю. Особливості саногенного мислення у жінок, схильних до психосоматики / А. Ю. Гільман // Науковий журнал «Медична психологія». — Харків : Видавництво Харківської медичної академії післядипломної освіти, 2019. — Том 15, № 3.

Тези

Гільман А. Ю. Дослідження саногенного мислення в осіб зрілого віку / А. Ю. Гільман // Матеріали XVII З’їзду Всеукраїнського лікарського товариства (14–16 листопада 2014 р., м. Полтава). — 2019. — С. 179–180.

Монографії, енциклопедичні видання, наукові збірники

Громадське здоров’я: проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів тез науково-практичної конференції (з міжнародною участю) / за ред. І. В. Гущука, А. Ю. Гільман, Г. В. Крайчинської, В. В. Максимчука, М. С. Романова. — Острог : Вид-во НаУОА, 2018. — 226 с.

Статті

Гущук В. Екологічні чинники та психічне здоров'я / В. Гущук, А. Гільман, Р. Драб, І. Гущук // Матеріали науково–практичної конференції «ДОВКІЛЛЯ І ЗДОРОВ’Я» (27–28 квітня 2018 р., м. Тернопіль). — Тернопіль, 2018. — С. 68–69.
Handzilevska H. Development of sanogenic thinking of student youth throughthe prism of socio-cultural adaptation / Halyna Handzilevska, Anna Hilman // International journal of new economics and social sciences. — Warszawa, 2018. — № 1 (7). — Р. 349–364.
Гільман А. Ю. Алгоритм розгортання саногенного мислення студентської молоді / А. Ю. Гільман // Науковий журнал «Молодий вчений». — Рівне, 2018. — Вип. 4.1 (56.1). — С. 6–11.
Hushchuk І. ЕCOLOGO-HYGIENIC AUDIT OF DRINKING WATER QUALITY FROM WELLS AND DAMMING OF RIVNE REGION / I. Hushchuk, A. Hilman, N. Kulesha // International Journal of New Economics and Social Sciences. — Warshaw, 2018. — Is. 1 (7). — P. 131–141.

Тези

Гільман А. Ю. Формування саногенного мислення студентської молоді в контексті розбудови громадського здоров’я в Україні / А. Ю. Гільман // Збірник наукових праць «Педагогіка здоров’я». — Харків, 2018. — С.111–113.

Статті

Гільман А. Емоційно-вольова саморегуляція у формуванні саногенного мислення студентської молоді / А. Гільман // Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2017. — № 1. — С. 51–55.

Тези

Гущук І. В. Особливості медичного супроводу пацієнтів з надуманими (уявними) паразитозами та арахноентомозами / І. В. Гущук, Р. Р. Драб, А. Ю. Гільман, Р. В. Сафонов, О. В. Бялковський // Безпека пацієнтів в Україні: стан і шляхи її покращення : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 6–7 червня 2017 р.). — 2017. — С. 149–151.

Статті

Гільман А. Ю. Дослідження саногенного мислення студентської молоді в експериментальних умовах [Електронний ресурс] / А. Ю. Гільман // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологія. — 2016. — Вип. 1. — С. 4–11. — Назва з екрана.
Шугай М. А. Саногенне і патогенне мислення: теорія і важливі напрями психологічної практики / М. А. Шугай, А. Ю. Гільман // Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка. — Острог : Вид-во НаУОА, 2016. — Вип. 25. — С. 28–39.
Гільман А. Ю. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді / А. Ю. Гільман // Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України. — Київ, 2016. — Том Х. — С. 56–-69.
Гільман А. Ю. Аналіз результатів ефективності програми по формуванню саногенного мислення студентської молоді / А. Ю. Гільман // Вісник Одеського національного університету. Психологія.— Одеса, 2016. — С. 43–53.
Гільман А. Тренінгова програма як засіб формування саногенного мислення студентської молоді / А. Гільман // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Психологія". — Острог, 2016. — Вип. 3. — С. 39–53.
Гільман А. Емпіричне дослідження особливостей саногенного мислення студентської молоді / А. Гільман // "Наука і освіта". — 2016. — № 2–3. — С. 5–9.

Тези

Гільман А. Ю. Саногенне мислення як спосіб запобігання психосоматичних захворювань молоді / А. Ю. Гільман // Матеріали Міжнародної науково–практичної конференції «Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.». — Львів, 2016. — С. 10–12.

Статті

Гільман А. Ю. Саногенне і патогенне мислення: теорія і важливі напрями психологічної практики / А. Ю. Гільман, М. А. Шугай // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». — Острог, 2015. — Вип. 2. — С. 28–38.
Гільман А. Проблема саногенного мислення в зарубіжній науці / А. Гільман // Вісник Харківського національного університету. Серія "Психологія". — Острог, 2015. — Вип. 57. — С. 64–68.
Гільман А. Практичні рекомендації щодо формування саногенного мислення у студентів ВНЗ / А. Гільман // Теоретичні і прикладні проблеми психології. — 2015. — Т. 2, № 2 (37). — С. 81–88.
Гильман А. Несформированность саногенного мышления студенческой молодежи как фактор ее деструктивного поведения / А. Гильман // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. — 2015. — № III (3). — С. 79–83.

Тези

Гільман А. Ю. Саногенне мислення як умова самореалізації студентської молоді / А. Ю. Гільман // Матеріали Міжнародної науково–практичної конференції. Наукова дискусія : питання педагогіки та психології. — Київ, 2015. — С. 113–116.
Гільман А. Ю. Саногенне чи патогенне мислення: особливості поведінки студентської молоді / А. Ю. Гільман // Матеріали ІХ Міжнародної науково–практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». — Переяслав-Хмельницький, 2015. — С. 257–260.
Гільман А. Ю. Рефлексивність як основа формування саногенного мислення студента / А. Ю. Гільман // Матеріали Міжнародної науково–практичної конференції «Актуальні проблеми наукового й освітнього простору в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів». — Мукачево, 2015. — С. 62–65.

Статті

Гільман А. Роль саногенного мислення в процесі становлення особистості студента / А. Гільман // Наукові записки Національного університету «Острозька академія» Серія «Психологія і педагогіка». — Острог, 2014. — Вип. 28. — С. 40–47.
Гільман А. Саногенне мислення як чинник протидії емоційного стресу в навчальній діяльності студента / А. Гільман // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». — Острог, 2014. — Вип. 30. — С. 43–49.
Архіпов В. Cаногенне мислення в структурі художньої творчості / В. Архіпов, А. Гільман // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка». — Острог, 2014. — Вип. 26. — С. 7–10.
Гільман А. Ю. Саногенне мислення як умова підтримки психічного здоров’я студентської молоді / А. Ю. Гільман // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». — Херсон, 2014.— Вип. 2.— С. 41–46.

Тези

Гільман А. Ю. Саногенне мислення – шлях до саморегуляції і саногенної поведінки / А. Ю. Гільман // Матеріали Міжнародної заочної конференції «Наука і суспільство». — Донецьк : Науково-дослідний центр «Знання, 2014. — С. 204–209.
Гільман А. Ю. Саногенне мислення: суть та особливості прояву / А. Ю. Гільман // Матеріали ІІІ Міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих учених «Актуальні питання соціально-політичних наук : політологія, психологія, документознавство та інформаційна діяльність». — Острог, 2014. — С. 132–139.
Гільман А. Ю. Саногенне мислення в структурі особистості юнака / А. Ю. Гільман // Матеріали Міжнародної інтернет-конференції «Сучасні дослідження когнітивної психології» (IICRACP – 2014). — 2014. — С. 19–23.
Гільман А. Ю. Саногенне мислення як чинник запобігання виникнення депресивних станів / А. Ю. Гільман // Матеріали Міжнародної заочної конференції «ІІ Весняні наукові читання», Науково-дослідний центр «Знання». — Донецьк, 2014. — С. 110–114.
Гільман А. Ю. Саногенне мислення в процесі збереження психологічної стійкості особистості / А. Ю. Гільман // Матеріали Міжнародної конференції «Формалізація наукового пошуку: позитивні та негативні сторони». — Київ, 2014. — С. 85–88.

Сертифікати

Назва - Сертифікат про участь в міжнародній конференції, м. Варшава (16.06.2020)

Назва - Сертифікат_Застосування процесуальної психології розвитку в консультативній практиці (16.06.2020)
Назва - Сертифікат терапевта-тренера. ПТСР. Клініка психіатрії, бойового стресу та психотравматології Військового медичного інституту, м. Варшава (28.03.2021)

Назва - Сертифікат_Процесуальна психотерапія_Освітня програма І-го ступеня (16.06.2020)
Назва - Сертифікат_Мистецтво сімейних стосунків_учасник тренінгу (16.06.2020)
Назва - Сертифікат_Основи роботи з жіночою психосоматикою (16.06.2020)
Назва - Членство у міжнар.асоціації _International Association of Psychosomatics and Health Therapy (30.03.2021)
Назва - Сертифікат_Теорія і практика роботи з психосоматикою (16.06.2020)
Назва - Сертифікат_Гештальтпсихотерапія (16.06.2020)
Назва - Сертифікат_Консультування в роботі практичного психолога (16.06.2020)
Назва - Сертифікат_Теорія і практика роботи з психосоматикою_завершення курсу (16.06.2020)
Назва - Сертифікат_Транзакційний аналіз (16.06.2020)
Назва - Сертифікат_Сімейна психосоматика (16.06.2020)
Назва - Сертифікат_Теоретико-практичний курс: перша домедична допомога (16.06.2020)

Назва - Закордонне стажування у Клініці психіатрії, бойового стресу та психотравматології, м. Варшава (16.06.2020)

Назва - Сертифікат_про членство в асоціації превентивної та антиейджинг медицини (16.06.2020)
Назва - Сертифікат_Спеціалізація "Психосоматолог" (16.06.2020)