Виховна робота
Виховна робота зі студентами групи Гз-21 згідно з планом тьютора (протягом 2023-2024 рр.):
Бесіда зі студентами щодо їхніх очікувань про навчання на ІІ курсі, актуальних потреб і запитів. Обговорення питань поведінки, дотримання морально-етичних норм, корпоративної етики, патріотичних почуттів та ін.
Ознайомити студентів з алгоритмом щодо поводження в умовах війни та інструкції для студентів щодо поведінки в навчальних корпусах та гуртожитках НаУОА
Тьюторська година щодо роз’яснення Положення про вирішення конфліктних ситуацій, протидій дискримінації, булінгу, секс домаганням.
Тьюторська година: консультації щодо навчання та успішності.
Консультативна робота щодо розв’язання проблем, пов’язаних з навчальною діяльністю, контроль за успішністю здобувачів освіти.
Рефлексивна бесіда на тему «Конфлікти: розвиток і динаміка групи»
День університету. Участь у загальноуніверситетських акціях
Залучення студентів до діяльности наукових гуртків, лабораторій, науково-дослідного центру «Екології людини та охорони громадського здоров'я».
Участь у мистецькому конкурсі між гуртожитками «Гуртом»
(За умови сприятливої ситуації в умовах війни)
Бесіда до Міжнародного дня миру: «Проблеми сучасної України».
Студентське вітання з Днем студента!
День Гідності та Свободи. Групова дискусія.
Долучення до Всеукраїнської акції «Запали свічу» (до Дня пам’яті жертв голодомору і політичних репресій.
День Героїв Небесної Сотні. Участь у заходах, присвячених вшануванню пам’яті борців за свободу, які трагічно загинули під час Революції Гідності. Академічна культура. Актуалізація положень про академічну доброчесність.
Рефлексивна бесіда на тему «Особливості побудови дружніх взаємин».
Відвідування мистецьких заходів, тематичних виставок. Естетичне виховання, корпоративна культура, групова взаємодія.
Рефлексивна бесіда на тему «Конструктивні копінг-стратегії у побудові взаємин у групі»
Проведення індивідуальних психологічних консультацій зі студентами, що потребують психологічної підтримки в процесі навчальної діяльності, особливостях співжиття у групі, робота з конфліктами, із проблемними студентами тощо.
Рефлексивна бесіда на тему «Мої проблеми – мій досвід»
Участь у Днях науки (підготовка студентів до виступів з доповіддями).
Участь у спортивному ранку в Національному університеті «Острозька академія», присвячений Дню фізкультури та спорту
Проведення систематичної широкої роз’яснювальної і пропагандистської роботи з пропаганди здорового способу життя, подолання шкідливих звичок, дотримання протиепідемічних заходів
Всесвітній день здорового харчування. Долучення студентів до заходів.
Проведення години тьютора на тему: «Алкоголізм: за і проти».
Профілактичне заняття щодо дотримання безпеки життєдіяльності людини і протиепідемічних заходів
Чорнобильська катастрофа: виклик для людства (бесіда зі студентами, участь в університетських заходах)
Бесіда щодо протидії хабарництву, зловживанням і корупції в закладах освіти.
Супровід студентів у підготовці доповідей до виступу на конференції. Участь у Днях науки 2023 р.
Чорнобильська катастрофа: виклик для людства (участь у заходах)
Рефлексивна бесіда на тему «Гармонія взаємин у групі». Елементи тренінгу.
Рефлексивна бесіда на тему «Мої проблеми – мій досвід».
24 лютого. День пам’яті. Участь у заходах, присвячених початку війни в Україні.
Методична робота
Участь у науково-методичних семінарах кафедри: «Особливості розвитку національної самосвідомості студентів ЗВО під впливом історичних міфів», виступ Савчука В.А.
Участь у науково-методичних семінарах кафедри: «Психологічні чинники запобігання емоційного вигорання військовослужбовців в умовах довготривалих збройних конфліктів», виступ Демидюка В.М.
Основи психокорекції та психотерапії Пс-41 (в другому семестрі) 16*4=64 год.
Метафоричні асоціативні карти (МАК) у роботі психолога (вибіркова) Пс-21, Пс-31 (в другому семестрі) 10*4= 40 год.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни «Основи транзакційного аналізу» (вибіркова) для студентів Пс-31, Пс-41 30*1.5=45 год.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни «Практикум із загальної психології» для студентів Пс-11 у першому семестрі 46*3= 184 год.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни «Метафоричні асоціативні карти (МАК) у роботі психолога» (вибіркова) для студентів Пс-21, Пс-31 120*1= 120 год.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни «Практикум із загальної психології» для студентів Пс-11 у другому семестрі 92*1,5= 138 год.
Основи педагогіки вищої школи МГз-11 10*3=30 год.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни «Психічне здоров'я» для студентів Гз-31 24*1= 24 год.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни «Спецпрактикум зі збереження здоров'я» для студентів Гз-31 30*1.5= 45 год.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни «Психосоматика» для студентів Гз-31 32*1= 32 год.
Метафоричні асоціативні карти (МАК) у роботі психолога (залік) - 2
Основи транзакційного аналізу (вибіркова) Пс-31, Пс-41 20 *4=80 год.
Психологічна допомога в екстремальних ситуаціях (загальноунівер.) 14*4=56 год.
Основи психокорекції та психотерапії Пс-41 (в першому семестрі) 14*4= 56 год.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни «Психологічна допомога в екстремальних ситуаціях» (загальноунівер.) 18*1,5=27 год.
Психічне здоров'я Гз-31 12*4=48 год.
Соціально-психологічні аспекти інвалідності Г-41 12*4=48 год.
Психологічна реабілітація МГз-21 8*4=32 год.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни «Психологічна реабілітація» МГз-21 12*1,5=18 год.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни «Психосоматика» (загальноуніверсит.) 60*2= 120 год.
Психічне здоров'я (проміжний тест) – 2; Психічне здоров'я (екзамен) – 2
Психологічна реабілітація (проміжний тест) – 2; Психологічна реабілітація (екзамен) – 2
Спецпрактикум зі збереження здоров'я» (екзамен) – 2
Основи транзакційного аналізу (залік) - 2
Психологічна допомога в екстремальних ситуаціях (залік) - 2
Основи психокорекції та психотерапії (залік) - 2
Практикум із загальної психології (залік) - 2
Психосоматика (залік) - 2
Спецпрактикум зі збереження здоров'я
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни "Екологічна психологія" для студентів Гз-21, Г3-31, Гз-41 у другому семестрі 2022-2023 н.р.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни "Громадське здоров'я" для студентів Гз-31 у другому семестрі 2022-2023 н.р.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни "Промоція здоров'я" для студентів Гз-31 у другому семестрі 2022-2023 н.р.
Промоція здоров'я Гз-31 18х2=36
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни "Фізична культура", модуль БЖД" для студентів К-1 у другому семестрі 2022-2023 н.р.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни "Фізична культура", модуль БЖД" для студентів По-11 у другому семестрі 2022-2023 н.р.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни "Фізична культура", модуль БЖД" для студентів Гз-1 у другому семестрі 2022-2023 н.р.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни "Фізична культура", модуль БЖД" для студентів Ж-1 у другому семестрі 2022-2023 н.р.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни "Фізична культура", модуль БЖД" для студентів Пс-1 у другому семестрі 2022-2023 н.р.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни "Фізична культура", модуль БЖД" для студентів І-1 у другому семестрі 2022-2023 н.р.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни "Фізична культура", модуль БЖД" для студентів Мрс-1 у другому семестрі 2022-2023 н.р.
Підготовка до проведення практичних занять з дисципліни "Практикум із загальної психології" для студентів Пс-11 у другому семестрі
Основи педагогіки та психології потік І 10х2=20
Основи педагогіки та психології потік ІІ 10х2=20
Оновлення програми та кваліфікаційних завдань для кваліфікаційного екзамену зі спеціальності (ОПП "Громадське здоров'я" першого (бакалаврського) рівня)
Практикум із загальної психології (залік) - 4
Наукова робота
Гільман А.Ю., Карпович І.В. Особливості емоційних станів пацієнтів з різними соматичними захворюваннями. Видавничий дім «Гельветика». Національний університет «Острозька академія». Наукове видання PUBLIC HEALTH JOURNAL. Випуск 4. 2023.
Вчений секретар спеціалізованої ради по захисту Д 48.125.03 за спеціальністю 19.00.07 — педагогічна та вікова психологія, що діє в Національному університеті "Острозька академія".
Член спеціалізованої вченої ради по захисту Д 48.125.03 за спеціальністю 19.00.07 — педагогічна та вікова психологія, робота у засіданнях ради щодо захисту дисертацій: Мірошниченко О.А. (27 жовтня 2023 р.) тема дисертації «Психологічна готовність особистості до життєдіяльності в умовах Антарктики в контексті вікової періодизації» та Августюк М.М. (28 жовтня 2023 р.) тема дисертації «Емоційний інтелект студентів у контексті метакогнітивного моніторингу». Також брала участь у підготовці документів щодо захисту дисертації Демидюка В.М. (26 грудня 2023 р.) на засіданні разової спеціалізованої вченої ради, тема дисертації «Психологічні чинники запобігання емоційного вигорання військовослужбовців в умовах довготривалих збройних конфліктів», Савчука В.А. (23 січня 2024 р.), тема дисертації «Особливості розвитку національної самосвідомості студентів ЗВО під впливом історичних міфів», поданих на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 053 “Психологія”.
Участь у щорічній науково-практичній конференції з міжнародною участю до 140-річчя з дня народження О.М. Марзєєва «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я ТА ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ» (19 Марзєєвські читання), 19 жовтня 2023 р. Доповідь (тези) на тему «Роль захисних механізмів лікаря у вирішенні стресової ситуації в колективі».
Hilman A. Yu. THE MENTAL HEALTH OF THE POPULATION IN THE WAR CONDITIONS: THEORY, PRACTICAL ASPECTS OF PSYCHOLOGICAL ASSISTANCE: Scientific monograph «Public health system in Ukraine and EU countries: realities, transformation, development vectors, perspectives». 1st ed. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2023. P. 310-336.
Корекційно-розвиваюча робота з дітьми з особливами потребами за допомогою глини (у другому семестрі 2022-2023 н.р.)
Гільман А. Ю., Дмиш Л.Я. Дослідження ризиків для здоров’я осіб, що працюють в особливо небезпечних умовах. Видавничий дім «Гельветика». Національний університет «Острозька академія». Наукове видання PUBLIC HEALTH JOURNAL. Випуск 3. 2023.
Робота вченого секретаря в спеціалізованій вченій раді Д 48.125.03 за спеціальністю 19.00.07 — педагогічна та вікова психологія. Підготовка документів щодо захисту дисертаційних досліджень на здобуття докторів психологічних наук (Августюк М.А., Мірошниченко О.А.)
Гільман А. Ю., Карпович І.В. Особливості емоційних станів пацієнтів з різними соматичними захворюваннями. Видавничий дім «Гельветика». Національний університет «Острозька академія». Наукове видання PUBLIC HEALTH JOURNAL. Випуск 3. 2023.
Гільман А.Ю. Виступ з доповіддю. XXVІІІ наукова викладацько-студентська конференція. Дні науки. 2023 р.
Тема доповіді «Особливості психологічної допомоги при втраті та горюванні в умовах війни».
Участь у роботі обласного методичного об’єднання психологів та викладачів психології закладів фахової передвищої освіти Рівненської області за програмою конференції на тему: «Особливості діяльності психологічної служби при підготовці випускників медичного коледжу в умовах сьогодення». Сертифікат № 273/23 від 11 квітня 2023 р. Тема виступу «Промоція громадського здоров’я в умовах війни за допомогою методів першої психологічної допомоги».
Гільман А.Ю. «Як діяти у випадку панічної атаки?». Газета «Замкова гора», Рубрика «Громадське здоров’я».