Профіль користувача

Балашов Едуард Михайлович

Роботи

Наукова робота

Prof. Ihor Hushchuk, Prof. Eduard Balashov, Oleh Vivsiannyk, National University of Ostroh Academy, Ostroh, Ukraine Challenges for the Ukrainian national system of public health protection caused by the Russian military aggression “Academic collaboration with Ukraine despite the war” International conference , Institute of Public Health, Faculty of Health Sciences, Jagiellonian University Medical College, Krakow, 13.06.2023
Балашов Е. М., Метакогнітивні стратегії в мотивації навчання студентів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія», 2023. № 16, 13–21. (COPERNICUS)
Demydiuk, V., & Balashov, E. (2023). Psychotherapeutic Assistance to Families of Military Personnel during War. Scientific Journal of Polonia University, 56(1), 394-404. https://doi.org/10.23856/5654 (COPERNICUS)
Балашов Е.М. ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ У КОНТЕКСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ТА САМОРЕГУЛЯЦІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості: матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Луцьк, 23–24 березня 2023 року) / ВНУ імені Лесі Українки; за заг. ред. Л. І. Магдисюк. Луцьк : Вежа-Друк, 2023. C. 25-28
Balashov, E. (2023). Self-Efficacy in Self-Regulated Student Learning. Youth Voice Journal, SI Inequality, Informational Warfare, Fakes and Self-Regulation in Education and Upbringing of Youth, Vol. I, 28-38. ISBN (ONLINE): 978-1-911634-78-2 (SCOPUS Q4)
Виграш у конкурсі фундаментальних досліджень МОНУ - проєкт на тему "Соціально-психологічна реабілітація ветеранів та осіб постраждалих від військових дій шляхом формування метакогнітивного моніторингу» з державним реєстраційним номером 0123U101555"

Методична робота

Методичні рекомендації щодо проходження психологічної виробничої практики студентів спеціальності «Психологія»: навчально-методичний посібник / Упорядники: Матласевич О.В., Балашов Е.М. - Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2022. – 52 с.
Методичні поради щодо забезпечення практичної підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови» / Упорядники: Гандзілевська Г. Б., Андрощук І.М., Пасічник Я. А., Балашов Е.М., Столяр З.В., Шугай М.А, Малецька Т.М., Шершньова О.В. - Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2022. – 66 с.

Наукова робота

Член редколегії наукового журналу "Психологічні перспективи"
Член редколегії наукового журналу "Journal of psychological research" (Сингапур)
Член спеціалізованої ради по захисту Д 48.125.03 за спеціальністю 19.00.07 — педагогічна та вікова психологія, що діє в Національному університеті "Острозька академія"
Виграш у грантовому конкурсі Еразмус+ Жан Моне - проєкт на тему "Self-Regulated Learning of Hybrid Threats and European Security"
Член редколегії наукового журналу "Наукові записки НаУОА. Серія: Психологія"
Balashov, E. (2022). Psychological Well-Being as Cognitive-Emotional Component of Student Self-Regulated Learning. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE), 10(2), 101–109. https://doi.org/10.23947/2334-8496-2022-10-2-101-109
1. Balashov, E., Pasichnyk, I., & Kalamazh, R. (2022). Methodological and Contextual Foundations of Metacognitive Monitoring Training Program in Student Self-Regulated Learning. Journal of Education Culture and Society, 13(1), 77–92. https://doi.org/10.15503/jecs2022.1.77.92 (WEB OF SCIENCE)
Ukraine Crisis in Context of Humanities - State University of New York at Albany. Тема виступу "Ukrainian higher education in current war conditions"
2. Balashov, E. & Kalamazh, R. (2022). Self-Leadership and Self-Monitoring as Psychological Factors of Professional and Career Development of Students, Youth Voice Journal, SI Education and Upbringing of Youth in New Realities: Perspectives and Challenges, Vol. I, 7-16. ISBN (ONLINE): 978-1-911634-57-7 (SCOPUS Q4)
Balashov, E., Pasichnyk, I., & Kalamazh, R. (2021). Metacognitive Awareness and Academic Self-Regulation of HEI Students. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE), 9(2), 161–172. https://doi.org/10.23947/2334-8496-2021-9-2-161-172 (Scopus, Q3)

Організаційна робота

Гарант освітньої програми "Психологія", другий (магістерський) рівень

Наукова робота

VIII Міжнародна конференція “Blizej Emocji”, 18-19 листопада 2021 р. Організатор: Католицький університет Яна Павла ІІ (Люблін, Республіка Польща). Тема виступу: “Psychological Well-Being as Cognitive-Emotional Component of Student Self-Regulated Learning”
Avhustiuk, M., Tymeichuk, I., Konopka, N. ., Sakhniuk, O., & Balashov, E. . (2021). Online studying instructional measures at the International Relations Department of the National University of Ostroh Academy. Journal of Education Culture and Society, 12(1), 322–334 (Web of Science)
Hilman, A., Matlasevych, O., Kulesha, N., & Balashov, E. (2021). Peculiarities of Attitude to the Disease in Adulthood. Journal of Cognitive Science, 22-1, 111-133. – (SCOPUS Q4)

Наукова робота

Balashov, E., Pasichnyk, I., Kalamazh, R., & Zdrobylko, T. (2020). Reflexive Competence in Metacognitive Monitoring of Learning Activity of HEI Students. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education, 8(Special issue), 17–28. https://doi.org/10.23947/2334-8496-2020-8-SI-17-28.(SCOPUS Q3)
Член одноразової спеціалізованої ради, опонування роботи на отримання доктора філософії Широких А.О., РДГУ
захист докторської дисертації
Балашов Е. М. Результати апробації тренінгової програми розвитку саморегульованої навчальної діяльності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу. Психологічний часопис. 2020. №6(4). С. 23-34.
Балашов Е. М. Метакогнітивна усвідомленість та навчальна мотивація студентів. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2020. № 1(76). С. 31-38.
Балашов Е. М. Особливості метакогнітивної усвідомленості у навчальній діяльності студентів. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / за наук. ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друкарня «Рута», 2020. Вип. 48. С. 11-34.
Балашов Е. М., Каламаж В. О. Діагностика рефлексивних умінь студентів на метакогнітивному рівні. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». 2020. Вип. 2. С. 94-103.
Балашов Е. М., Каламаж В. О. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том XIV: Методологія і теорія психології. Київ–Ніжин. Видавець «ПП Лисенко М.М.». 2020. Випуск 3. С. 12-26.
Балашов Е.М. Методологічно-змістові засади тренінгової програми розвитку саморегульованої навчальної діяльності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу. Соціально-правові студії : науково-аналітичний журнал. Львів : ЛьвДУВС, 2020. Вип. 2 (8). С. 192-201.
Балашов Е.М. Особливості стилю саморегульованої навчальної діяльності студентів. Теоретичні і прикладні проблеми психології: збірник наукових праць. Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля. 2020. № 1(51). С. 5-16.
Балашов Е.М. Теоретичні моделі й концепції саморегульованого навчання. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал. Острог: Вид-во НаУОА. 2020. № 10. С.50-58.
Гандзілевська, Г. Б., Балашов Е.М., Онипчук А.С. Роль сценарних установок у досягненні психологічного благополуччя науково-педагогічних працівників ЗВО у акмеперіоді. Психологічний часопис. 2020. 6(2), 9-18.
Балашов Е. М. Характеристика діагностичного комплексу вивчення саморегуляції у навчальній діяльності студентів. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. 2020. № 1(43). С. 5-12.
Балашов Е.М. Метакогнітивні процеси в навчальній діяльності студентів. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». 2020. №1. С. 78-85.
Гандзілевська, Г. Б., Балашов Е.М., Колесник О. С. Акмеологізація представників української інтелігенції у контексті самопрезентації та самомоніторингу. Вісник Національного університету оборони України. 2020. 1(54). С. 66-73.
Балашов Е. М. Концептуальні характеристики метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів. Психологія: реальність і перспективи. 2020. №14. С. 12-21.
Балашов Е. М., Каламаж В. О. Діагностика рефлексивних здібностей до саморегуляції та рефлексивних вмінь студентів на когнітивному рівні. Психологічний часопис. 2020. №6(3). С. 18-32.
Balashov, E., Handzilevska, H., Shturkhetskyy, S., Kostiuchenko, O., & Shulyk, R. (2020). Barriers and Resources for Journalists’ Life Success. Journal of Education Culture and Society, 11(1), 174-185. https://doi.org/10.15503/jecs2020.1.174.185 (WEB OF SCIENCE)
Балашов Е.М. (2020). Метаконітивний моніторинг саморегульованого навчання студентів. Монографія. Острог: Видавництво НУОА. 496 с.

Наукова робота

Балашов Е. М. Психологічні особливості метакогнітивного моніторингу в навчальній діяльності студентів. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». 2019. №. 4. C. 64-71.
Балашов Е.М. Структурно-функціональна модель саморегульованого навчання студентів. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія «Психологічні науки». 2019. Том 15, №4. С. 5-29.
Handzilevska, H., Nikitchuk, U. & Balashov E., (2019). Psycholinguistic Aspects of Realisation of Acme Potential of Life Scripts of Ukrainian Writers-Emigrants. Psycholinguistics. V. 26 (1). Retrieved from https://psycholing-journal.com/index.php/journal/article/view/707. (WEB OF SCIENCE).
Балашов Е.М. Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності / Е.М. Балашов // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том XIV: Методологія і теорія психології. – Випуск 2. Київ– Ніжин. Видавництво «ПП Лисенко М.М.». 2019. – С. 35-43.
Балашов Е. М. Метакогнітивний досвід як передумова розвитку саморегуляції навчальної діяльності студентів. Психологія особистості. 2019. №. 1(10). C. 177-185.
Балашов Е. М. Теоретичні підходи до вивчення факторів мотивації саморегульованого навчання студентів. Теорія і практика сучасної психології. 2019. №. 1(2). С. 10-16.
Balashov, E., Pasichnyk, I & Kalamazh, (2019). Psychological Characteristics of Motivation of University Students' Learning Activities. in: Student Motivation: Perspectives, Improvement Strategies and Challenges. New York: Nova Science Publishers. p.25-46.
Международная научно-практическая конференция "Социально-педагогическая и медико-психологическая поддержка развития личности в онтогенезе", Брестский государственный университет им. А. Пушшкина (Брест, Республика Беларусь). Тема доповіді "Самоефективність і саморегульоване навчання як предиктори навчальної успішності студентів"

Наукова робота

Balashov, E. (2018). Globalization and Internationalization of Higher Education and Sustainable Development: A Case of Ukraine. In: Variability of Perceptions of Sustainable Development – Selected Items. - University of Business and Entrepreneurship in Ostrowiec Świętokrzyski, Poland, 142-159.
Балашов Е.М. Психологічні особливості рефлексії в навчальній діяльності студентів / Е.М. Балашов // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том XIV: Методологія і теорія психології. – Випуск 1. Київ– Ніжин. Видавництво «ПП Лисенко М.М.». 2018. – С. 26-44.
Balashov E., Pasichnyk I., Kalamazh R., Dovhaliuk, T. & Cicognani, E. (2018). Psychological, Emotional and Social Wellbeing and Volunteering: A Study on Italian and Ukrainian Universit Students. Youth Voice Journal, V.18, 1-22. (SCOPUS Q4)
Balashov E., Pasichnyk I., Kalamazh R. (2018). Self-Monitoring and Self-Regulation of University Students in Text Comprehension. Psycholinguistics. V. 24 (1), 27-42. (WEB OF SCIENCE).
Балашов Е.М. Психологічні особливості рефлексії в навчальній діяльності студентів. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том XIV: Методологія і теорія психології. 2018. Випуск 1. Київ–Ніжин: Видавництво «ПП Лисенко М.М.». С. 26-44.
Балашов Е.М. Метакогнітивний моніторинг і метакогнітивні стратегії у навчальній діяльності студентів. // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". - 2018. - №6. с.44-48.
X International Conference "Universal and Regional Systems of Protection of Human Rights: 70 Years after Proclamation of Universal Declaration of HUman Rights (Warsaw, Poland). Report "Student Self-Regulation in Higher Education as a core Life Quality and Human Right in Democratic Society"
Balashov, E., Pasichnyk, I & Kalamazh, (2018). A Theoretical Approach to Researching the International Volunteer Movement. Volunteering: Attitudes, Social Influences and Gender Differences. New York: Nova Science Publishers. p. 21-40.
Volunteering: Attitudes, Social Influences and Gender Differences. New York: Nova Science Publishers. 218 p.
Variability of Perception of Sustainable Development - Selected Items. Ostroh-Ostrowiec Swietokrzyski. Wyzsza Szkola Biznesu i Przedsiebiorczosci, 176 p.
Балашов Е.М. Саморегуляція особистості як психологічна проблема // Матеріали IV Всеукраїнської науково-практична конференція "Гуманітарні, природничі та точні науки як фундамент суспільного розвитку" (м. Харків, 26-27.01.2018). - 2018. с.42-47.

Організаційна робота

керівник відділу міжнародного співробітництва

Наукова робота

Балашов Е.М. Психологічні особливості та механізми саморегуляції у навчальній діяльності студентів // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". - 2017. - №5. с. 5-13.
Едуард Балашов. Співпраця українських і канадських універрситетів. 3 Симпозіум з канадознавства. НУОА, вересень 2017 р.
Balashov, E. (2017). Globalization and Internationalization of Higher Education and Sustainable Development: A Case of Ukraine. Changes in Acceptance of Sustainable Development – Selected Elements (Zmienność postrzegania zrównoważonego rozwoju - wybrane elementy). Jan Kochanowski University of Kielce, 142-159.
Scientifc seminar "Economic, Environmental and Social Mechanisms in the Context of the Regio's Sustainable Development Paradigm" (Ostroh, Ukraine).
Scientifc seminar "Economic, Environmental and Social Mechanisms in the Context of the Regio's Sustainable Development Paradigm" (Ostrowiec Swietokrzyski, Poland).

Наукова робота

Balashov E., Pasichnyk I., Kalamazh R. (2016). Intercultural Components of Student Self-Realization in International Volunteering Programmes. Annual of Social Work. University of Zagreb, Croatia, V. 23 (1), 123-139. (SCOPUS Q3)
Pasichnyk I. & Balashov E. (2016). Psychological Peculiarities of Tolerance of Ukrainian and Polish Students: A Comparative Analysis // Problems of Psychology in the 21st Century, Lithuania, Vol. 10 (1), p. 39-49. (COPERNICUS)

Наукова робота

Проект "Еразмус+" спільно з Католицьким Університетом ім. Яна Павла ІІ (м. Люблін, РП) "Студентська і викладацька мобільність у вищій освіті"
Проект "Еразмус+" спільно з Зеленогурським Університетом (м. Зелена Гура, РП) "Студентська і викладацька мобільність у вищій освіті"
Проект "Еразмус+" спільно з Університетом Масарика (м. Брно, Чеська Республіка) "Студентська і викладацька мобільність у вищій освіті"
Проект "Еразмус+" спільно з Академією ім. Якуба з Парадижу (м. Гожув Вєлькьпольський, РП) "Студентська і викладацька мобільність у вищій освіті"
Проект "Еразмус+" спільно з Сілезьким Університетом (м. Катовіце, РП) "Студентська і викладацька мобільність у вищій освіті"

Наукова робота

Едуард Балашов, Тетяна Галецька. Фінанси і конкурентність місцевого самоврядування України, Seminarium naukowe "Przestrzenne zroznicowanie rozwoju ekonomicznego wojewodstwa Swietokrzyskiego (21 червня 2015 р., м. Островець Свєнтокшиський, РП)
Проект "Еразмус+" спільно з Зеленогурським Університетом (м. Зелена Гура, РП) "Студентська і викладацька мобільність у вищій освіті"
Проект "Еразмус+" спільно з Сілезьким Університетом (м. Катовіце, РП) "Студентська і викладацька мобільність у вищій освіті"
Проект "Еразмус+" спільно з Католицьким Університетом ім. Яна Павла ІІ (м. Люблін, РП) "Студентська і викладацька мобільність у вищій освіті"
Едуард Балашов, Тетяна Галецька.Територіальне самоврядування України. Seminarium naukowe "Metody taksonomiczne w ocenie efektywnosci dzialania samorzadu. Studium przypadku Polska-Slowacja-Ukraina (2007-2013), (17 червня 2015 р., м. Кєльце, РП)
Pasichnyk I., Kalamazh R., Balashov E. (2014). Psychological Components of Self-Realization of Students in International Volunteer Programs. Journal of Psychological and Educational Research. University of Oradea, Romania, V. 22 (2), 28-44. (SCOPUS Q4)
Балашов Е.М. Особливості соціально-психологічних установок студентів у мотиваційно-потребовій сфері. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». 2014. Вип. 30. С. 8-12.

Публікації

Монографії, енциклопедичні видання, наукові збірники

Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал / ред. кол. Пасічник І. Д., Каламаж Р. В., Балашов E. М. та ін. — Острог : Видавництво Національного університету "Острозька академія", 2022. — Вип. 14. — 82 с.
Студентські наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Соціогуманітарні науки» / укл. З. В. Столяр. — Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2022. — Вип. 1 (13). — 158 с.

Монографії, енциклопедичні видання, наукові збірники

Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал / ред. кол. Пасічник І. Д., Каламаж Р. В., Балашов E. М. та ін. — Острог : Видавництво Національного університету "Острозька академія", 2021. — Вип. 12. — 122 с.
Сучасні дослідження когнітивної психології : збірник тез Міжнародної інтернетконференції (м. Острог, 31 травня 2021 р.). — Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2021. — 62 с.
Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Психологія" : науковий журнал / І. Д. Пасічник, Р. В. Каламаж, Е. М. Балашов та ін. — Острог : Видавництво НаУОА, 2021. — Вип. 13. — 112 с.
Сучасні дослідження когнітивної психології : збірник тез Міжнародної інтернетконференції (м. Острог, 31 травня 2021 р.). — Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2021. — 62 с.

Статті

Konopka N. ONLINE STUDYING INSTRUCTIONAL MEASURES AT THE INTERNATIONAL RELATIONS DEPARTMENT / Natalia Konopka, Mariia Avhustiuk, Iryna Tymeichuk, Oksana Sakhniuk, Eduard Balashov // Journal of Education Culture and Society. — 2021. — Vol. 12, No. 1. — Р. 322–334.
Balashov E. Metacognitive Awareness and Academic Self-Regulation of HEI Students / Balashov E., Pasichnyk I., Kalamazh R. // International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE), — 2021. — 9 (2). — Р. 161–172.
Matlasevych О. STRUCTURAL AND COMPONENT STRUCTURE OF PEDAGOGICAL ABILITIES OF YOUNG TEACHERS FROM THE SIGNS OF SUCCESS / Oksana Matlasevych, Eduard Balashov, Ihor Pasichnyk, Ruslana Kalamazh // YOUTH VOICE JOURNAL. YOUNG PEOPLE IN EDUCATION. — 2021. — SPECIAL ISSUE VOL. I. — P. 30–33.
Hilman А. Peculiarities of attitude to the Disease in adulthood / Аnna Hilman, Oksana Matlasevych, Natalia Kulesha, Eduard Balashov // Journal of Cognitive Science. — 2021. — Vol. 22, Issue 1. — P. 111–133.

Монографії, енциклопедичні видання, наукові збірники

Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»» / І. Д. Пасічник, Р. В. Каламаж, Е. М. Балашов, О. Горбанюк, Ф. Джонсон, Л. Д. Король, А. М. Крутолевич, Ф. Хан, Ф. Лай, Дж. Йенг. — Острог : Вид-во НаУОА, 2020. — Вип. 10. — 149 с.
Psychological Peculiarities of Self-Regulated Learning of the First-Year and Graduate Students / Е. Balashov, I. Pasichnyk, R. Kalamazh, Y. Plyska // Self-Regulated Learning, Cognition and Metacognition. — New York : Nova, 2020.
Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Психологія" / Пасічник І. Д., Каламаж Р. В., Балашов Е. М., Горбанюк О., Джонсон Ф., Король Л. Д.., Крутолевич А. М., Хан Ф.., Лай Ф., Йенг Дж. — Острог : Вид-во НаУОА, 2020. — Вип. 11. — 206 с.
Балашов Е. Метакогнітивний моніторинг саморегульованої навчальної діяльності студентів : монографія / Едуард Балашов.— Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2020. — 496 с.

Статті

Балашов Е. Теоретичні моделі й концепції саморегульованого навчання / Е. Балашов // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2020. — № 10. — С. 51–59.
Balashov E BARRIERS AND RESOURCES FOR JOURNALISTS’ LIFE SUCCESS / Balashov E., Handzilevska H., Shturkhetskyy S., Kostiuchenko O., Shulyk R. // Journal of Education Culture and Society. — 2020. — 11 (1). — Р. 174–185.
Балашов Е. М. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. — Київ ; Ніжин : Видавець «ПП Лисенко М.М.», 2020. — Том XIV : Методологія і теорія психології. — Вип. 3. — С. 12–26.
Балашов Е. М. Діагностика рефлексивних здібностей до саморегуляції та рефлексивних вмінь студентів на когнітивному рівні / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. — Київ : Ніжин : Видавець «ПП Лисенко М.М.», 2020. — Том VI : Методологія і теорія психології. — Вип. 3. — С. 18–31.
Balashov E. Reflexive Competence in Metacognitive Monitoring of Learning Activity of HEI Students / Balashov E., Pasichnyk I., Kalamazh R., Zdrobylko T. // International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education. — 2020. — Special issue. — Р. 17–28.
Балашов Е. М. Методологічно-змістові засади тренінгової програми розвитку саморегульованої навчальної діяльності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу / Е. М. Балашов // Соціально-правові студії : науково-аналітичний журнал. — Львів : ЛьвДУВС, 2020. — Вип. 2 (8). — С. 192–201.
Балашов Е. М. Метакогнітивна усвідомленість та навчальна мотивація студентів / Е. М. Балашов // Освіта та розвиток обдарованої особистості. — 2020. — № 1 (76). — С. 31–38.
Балашов Е. М. Діагностика рефлексивних умінь студентів на метакогнітивному рівні / Балашов Е. М., Каламаж В. О. // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». — 2020. — Вип. 2. — С. 94–103.
Балашов Е. М. Результати апробації тренінгової програми розвитку саморегульованої навчальної діяльності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу / Е. М. Балашов // Психологічний часопис. — 2020. — № 6 (4). — С. 23–34.
Балашов Е. М. Особливості метакогнітивної усвідомленості у навчальній діяльності студентів / Е. М. Балашов // Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / за наук. ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. — Кам’янець-Подільський : ТОВ «Друкарня «Рута», 2020. — Вип. 48. — С. 11–34.
Балашов Е. М. Характеристика діагностичного комплексу вивчення саморегуляції у навчальній діяльності студентів / Е. М. Балашов // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. — 2020. — № 1 (43). — С. 5–12.
Гандзілевська Г. Б. Акмеологізація представників української інтелігенції у контексті самопрезентації та самомоніторингу / Гандзілевська Г. Б., Балашов Е. М., Колесник О. С. // Вісник Національного університету оборони України. — 2020. — 1 (54). — С. 66–73.
Балашов Е. М. Концептуальні характеристики метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів / Е. М. Балашов // Психологія: реальність і перспективи. — 2020. — № 14. — С. 12–21.
Балашов Е. М. Метакогнітивні процеси в навчальній діяльності студентів / Е. М. Балашов // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». — 2020. — № 1. — С. 78–85.
Балашов Е. М. Особливості стилю саморегульованої навчальної діяльності студентів / Е. М. Балашов // Теоретичні і прикладні проблеми психології : збірник наукових праць. — Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2020. — № 1 (51). — С. 5–16.
Гандзілевська Г. Б. Роль сценарних установок у досягненні психологічного благополуччя науково-педагогічних працівників ЗВО у акмеперіоді / Гандзілевська Г. Б., Балашов Е. М., Онипчук А. С. // Психологічний часопис. — 2020. — № 6 (2). — С. 9–18.
Балашов Е. М. Теоретичні моделі й концепції саморегульованого навчання / Е. М. Балашов // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2020. — № 10. — С. 50–58.

Статті

Balashov E. Psychological Characteristics of Motivation of University Students' Learning Activities / Е. Balashov, І. Pasichnyk, R. Kalamazh // Student Motivation: Perspectives, Improvement Strategies and Challenges. — New York : Nova Science Publishers, 2019. — Р. 25–46.
Балашов Е. М. Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності / Е. М. Балашов // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. — Київ ; Ніжин : Видавництво «ПП Лисенко М.М.», 2019. — Том XIV : Методологія і теорія психології. — Вип. 2. — С. 35–43.
Handzilevska H. Psycholinguistic Aspects of Realisation of Acme Potential of Life Scripts of Ukrainian Writers-Emigrants / Н. Handzilevska, U. Nikitchuk, E. Balashov // Psycholinguistics. — 2019. — 26 (1). — С. 83–104.
Балашов Е. М. Метакогнітивний досвід як передумова розвитку саморегуляції навчальної діяльності студентів / Е. М. Балашов // Психологія особистості. — 2019. — № 1 (10). — C. 177–185.
Балашов Е. М. Структурно-функціональна модель саморегульованого навчання студентів / Е. М. Балашов // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія «Психологічні науки». — 2019. — Том 15, № 4. — С. 5–29.
Балашов Е. М. Психологічні особливості метакогнітивного моніторингу в навчальній діяльності студентів / Е. М. Балашов // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». — 2019. — №. 4. — C. 64–71.
Балашов Е. М. Теоретичні підходи до вивчення факторів мотивації саморегульованого навчання студентів / Е. М. Балашов // Теорія і практика сучасної психології. — 2019. — № 1 (2). — С. 10–16.

Тези

Балашов Е. М. Особливості формування компонентів саморегуляції студентів у навчальній діяльності / Е. М. Балашов // Стан та перспективи розвитку педагогіки та психології в Україні та світі : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 6–7 вересня 2019 р.). — Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. — Ч. 2. — С. 75–78.
Балашов Е. М. Психологічні особливості рефлексії у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів / Е. М. Балашов // Науковий потенціал та перспективи розвитку психологічних наук : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 13–14 вересня 2019 р.). — Львів : Видавничий дім «Гельветика», 2019. — С. 23–27.
Балашов Е. М. Психологічні особливості саморегуляції навчальної діяльності студентів як одного з компонентів самосвідомості / Е. М. Балашов // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень – 2019 : тези IІІ міжнародної науково-практичної конференції (21 листопада 2019 р., м. Київ) / відп. ред. О. В. Дробот. — Київ : Національний авіаційний університет, Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій, 2019. — С. 125–130.

Монографії, енциклопедичні видання, наукові збірники

Variability of Perception of Sustainable Development - Selected Items / Balashov E. — Ostroh ; Ostrowiec Swietokrzyski : Wyzsza Szkola Biznesu i Przedsiebiorczosci, 2018. — 176 p.
Volunteering: Attitudes, Social Influences and Gender Differences / Balashov E. — New York : Nova Science Publishers, 2018. — 218 p.

Статті

Балашов Е. М. Метакогнітивний моніторинг і метакогнітивні стратегії у навчальній діяльності студентів / Е. М. Балашов // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". — 2018. — № 6. — С. 44–48.
Балашов Е. М. Саморегуляція особистості як психологічна проблема / Е. М. Балашов // Матеріали IV Всеукраїнської науково-практична конференція "Гуманітарні, природничі та точні науки як фундамент суспільного розвитку" (м. Харків, 26–27.01.2018 р.). — Харків, 2018. — С. 42–47.
Balashov E. A. Theoretical Approach to Researching the International Volunteer Movement / Е. Balashov, І. Pasichnyk, R. Kalamazh // Volunteering: Attitudes, Social Influences and Gender Differences. — New York : Nova Science Publishers, 2018. — Р. 21–40.
Балашов E. Globalization and Internationalization of Higher Education and Sustainable Development: A Case of Ukraine / Е. Балашов // Variability of Perceptions of Sustainable Development – Selected Items. — 2018. — С. 142–159.
Балашов Е. М. Психологічні особливості рефлексії в навчальній діяльності студентів / Е . М. Балашов // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. — Київ ; Ніжин : Вид-во «ПП Лисенко М. М.», 2018. — Вип. 1. — Т. XIV : Методологія і теорія психології. — С. 26–44.
Balashov E. Self-Monitoring and Self-Regulation of University Students in Text Comprehension / Е. Balashov, І. Pasichnyk, R. Kalamazh // Psycholinguistics. — 2018. — V. 24 (1). — Р. 27–42.
Balashov E. Psychological, Emotional and Social Wellbeing and Volunteering / Е. Balashov, І. Pasichnyk, R. Kalamazh // A Study on Italian and Ukrainian Universit Students. Youth Voice Journal. — 2018. — V. 18. — Р. 1–22.

Статті

Balashov E. Psychological Characteristics of Self-Regulation in Educational Activities of Students / Е. Balashov // Scientific Notes. Series “Psychology and Pedagogy”. — Ostroh : National University of Ostroh Academy, 2017.
Balashov E. Globalization and Internationalization of Higher Education and Sustainable Development: A Case of Ukraine / Е. Balashov // Changes in Acceptance of Sustainable Development – Selected Elements (Zmienność postrzegania zrównoważonego rozwoju - wybrane elementy). — Kielce : Jan Kochanowski University of Kielce, 2017. — С. 189–207.
Балашов Е. М. Метакогнітивний моніторинг і метакогнітивні стратегії у навчальній діяльності студентів / Е. М. Балашов // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". — 2017. — № 5. — С. 5–13.
Балашов E. Психологічні особливості та механізми саморегуляції в навчальній діяльності студентів / Е. Балашов // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія». — Острог, 2017. — Вип. 5. — С. 5–13.

Статті

Balashov E. Intercultural Components of Student Self-Realization in International Volunteering Programmes / Е. Balashov, І. Pasichnyk, R. Kalamazh // Annual of Social Work. — Croatia : University of Zagreb, 2016. — V. 23 (1). — Р. 123–139.
Pasichnyk I. Psychological Peculiarities of Tolerance of Ukrainian and Polish Students: A Comparative Analysis / І. Pasichnyk, Е. Balashov // Problems of Psychology in the 21st Century. — Lithuania, 2016. — Vol. 10 (1). — Р. 39–49.

Статті

Пасічник І. Д. Psychological peculiarities of tolerance of Ukrainian and polish students: a comparative analysis / І. Д. Пасічник, Е. М. Балашов // PROBLEMS OF PSYCHOLOGY IN THE 21st CENTURY. — 2015. — 10 (1). — С. 50–58.
Жуковський В. М. Діяльність канадсько-українських волонтерських молодіжних програм у рамках міжнародної співпраці Національного університету «Острозька академія» та канадської організації «Канада-Світ-Молодь» / В. М. Жуковський, Е. М. Балашов, К. В. Сімак // Науковий вісник Чернівецького університету. Серія : Педагогіка і психологія. — Чернівці : Чернівецький нац. ун-т., 2015. — Вип. 742. — С. 50–58.

Статті

Балашов E. Особливості соціально-психологічних настанов студентів у мотиваційно-потребовій сфері / Е. Балашов // Наукові записки НаУОА. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог, 2014. — Вип. 30. — С. 8–11.
Балашов Е. М. Психологічні особливості соціальної емпатії студентів як засобу самореалізації / Е. М. Балашов // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Тематичний випуск : Актуальні проблеми когнітивної психології. — Острог : Вид-во НаУОА, 2014. — Вип. 28. — С. 28–39.
Pasichnyk I. Intercultural Communicative Components of Psychological Structure of Student Self-Realization in International Volunteer Programs [Electronic recourse] / Ihor Pasichnyk, Ruslana Kalamazh, Eduard Balashov // Psychology Of Language And Communication. — 2014.
Pasichnyk I. Psychological Components of Self-Realization of Students in International Volunteer Programs / І. Pasichnyk, R. Kalamazh, Е. Balashov // Journal of Psychological and Educational Research. — Romania : University of Oradea. — 2014. — V. 22 (2). — P. 28–44.

Статті

Балашов Е. М. Психологічна структура волонтерської діяльності як засобу самореалізації студентів / Е. М. Балашов // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Тематичний випуск : Актуальні проблеми когнітивної психології. — Острог : Вид-во НаУОА, 2013. — Вип. 24. — С. 12–16.

Статті

Балашов Е. Formy, wskaznikii kryterija samorealizacji mlodziezowej w polskej i ukrainskiej nauce pedagogicznej / Е. Балашов // Наукові записки "Транскордонне співробітництво у контексті перспектив європейської інтеграції України". Серія "Політичні науки". — 2010. — Вип. 4. — С. 252–266.

Статті

Балашов Е. М. Феномен соціально-психологічної самореалізації підростаючої особистості / Е. М. Балашов // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог : Вид-во НаУОА, 2007. — Вип. 9. — С. 19–26.
Балашов Е. М. Міжнародні волонтерські обмінні програми як засіб виховання та самореалізації студентів / Е. М. Балашов // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог : Вид-во НаУОА, 2007. — Вип. 8. — С. 8–19.

Статті

Балашов Е. М. Волонтаріат в Україні – новий погляд на суспільну працю / Е. М. Балашов // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог : Вид-во НаУОА, 2005. — Вип. 6, ч. 1. — С. 13–21.

Сертифікати

Назва - Стажування - Еразмус Мундус (30.05.2016)
Назва - Участь у проекті МОН "Україна-Фінляндія. Навчаємося разом" (21.12.2021)