Профіль користувача

Гандзілевська Галина Борисівна

Дата народження:1973-02-19T21:00:00Z

Резюме

1997-2005 – Національний університет «Острозька академія» займала посади завідуючої студентським клубом, директора культурно-мистецького центру, режисера народного аматорського театрального колективу (студентський театр «Катарсис», отримав звання Народного аматорськогоколективу), керівника Науково-дослідного експериментального Центру дитини Національного університету «Острозька академія»;

2004-2008 – Викладач кафедри психолого-педагогічних дисциплін;

2009 – доцент кафедри психолого-педагогічних дисциплін;

2014-2015 – співкерівник науково-практичної лабораторії «Психологічна підтримка та реабілітація постраждалих в результаті бойових дій»;

2015-2017 – член Спеціалізованої вченої ради щодо здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю - «Вікова та педагогічна психологія»;

2019 – професор на кафедрі психології та педагогіки в Національному університеті «Острозька академія»;

2015-2020 – заступник директора Наукового Центру «Інститут практичної психології та психотерапії»

2019-дотепер – професор кафедри психології та педагогіки, координаторка  та гарант спеціальності «Початкова освіта», директорка Наукового Центру «Саногенна педагогіка та психологія»

  • 1997 р. – перемога в представленні власних артистичних програм IХ Міжнародної парафіади дітей та молоді (Польща).
  • 1998 р. – перше місце в обласному конкурсі співаної поезії.
  • 1999 р. – театр Національного університету «Острозька академія», яким керувала, було присвоєне почесне звання «Народного самодіяльного колективу профспілок України».
  • 2000 р. – перше місце в четвертому конкурсі, присвяченому Ю. Словацькому (категорія співаної поезії (Кременець)).
  • Авторка збірки власних пісень «Чекатиму тебе…» (Острог,2000), дитячої п’єси – казки «Проспект Маргариток» (Острог,2005).
  • Авторка низки майтеркласів та тренінговий програм, зокрема «Перезавантаження+» «Мистецтво самопрезентації»; творчих майстерень: «Розкажи, люстерко», «Професійне вигорання: ресурси відновлення»; спів-авторка терапевтичної програми «Дорога до себе», «Психологія життя», майстерні «Віра, надія, любов», онлайн інтенсиву «37+Жити наповну!»; тренерка тренінгових програм «Практична психологія», «Консультування», «Психологія для не психологів», «Скарбничка психологічної самодопомоги для абітурієнтів і не тільки» (напрямок –психодрама, скриптодрама, наративний аналіз, наративні техніки психотерапії), співавтор бінарної інтерактивної лекції 5 кроків до психологічної стійкості в епоху соцмереж Онлайн-EdCamp 2020

2017, 1 грудня -1 березня. Вища Школа Бізнесу і Підприємництва у Островці Швєнтокшиському Сертифікат про наукове та педагогічне стажування (Польща)

2017, 13-25 жовтня. Варшавський університет природничих наук, факультет соціальних наук, кафедра освіти та культури, Інститут історії освіти (Польща)

2021, 14 вересня-22 грудня. «Програма підготовки тренерів ЗВО / ЗФПО».Навчальна програма організована проектом «Фінська підтримка реформи української школи» («Вчимося разом»), що фінансується МЗС Фінляндії та ЄС. Обсяг:90 годин (3 ECTS). Реєстраційний номер: VО/13

2022, 10-14 січня. Стажування та підвищення кваліфікації у сфері психологічної підтримки батьків дітей з аутизмом Fundacja Porta vitae (Польща, Пйотрикув-

Трибунальський)

2022, березень-дотепер. Жилінський університет (Національна стипендіальна програма Словацької Республіки)

1990-1995 Рівненський державний педагогічний інститутспеціальність «педагогіка і методика початкового навчання та музика»(кваліфікація спеціаліста учитель початкових класів і музики) ЛН ВЕ №000726 від 23.06.1995, Рівне.

1993-1996 Рівненський державний інститут культуриспеціальність «культурологія, педагогіка української народної творчості» (кваліфікація-режисер-педагог, керівник театрального колективу) КЖ №017565 від 2 червня 1996р. Рівне.

2003-2007 аспірантура Національного університету «Острозька академія»,спеціальність «Вікова та педагогічна психологія», Острог

2008 - Прикарпатський національний університет імені Василя СтефаникаСпеціалізована вчена рада К 20.051.04. Кандидат психологічних наук зі спеціальності 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія (ДК №046355 віл 21 травня 2008 р)

2014 – завершила Київський Гештальт Університет довгострокова навчальні програми: професійної підготовки гештальт-терапевтів та гештальт-консультантів; «Психологічне консультування і психокорекційна робота з дітьми та батьками в гуманістичному підході»; «Психодрама і рольові ігри в груповій та індивідуальній роботі»; Київ

2015 – завершила Київський Гештальт Університет програма «Психодіагностика та психокорекція життєвих сценаріїв методом казкотерапії»; Київ.

2016 – Інститут розвитку практичної психології навчальна програма «Наративна психологія» (дистанційно); Запоріжжя.

2018 – Національний університет «Острозька академія».Спеціалізована вчена рада Д 48.125.03. Доктор психологічних наук зі спеціальності 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія (ДД №008038 від 18.12.2018 р).

2021 – English Language School Prime (Pre-Intermediate 1), Київ.

Вчене звання доцента кафедри психолого-педагогічних дисциплін присвоєне 14 квітня 2011 р. (Атестат 12ДЦ № 027967).

Вчене звання професора кафедри психології та педагогіки присвоєне 26 листопада 2020 р. (Атестат АП № 002230).

Роботи

Наукова робота

Керівництво студентським науковим гуртком "Життєві сценарії: теорія і практика"
Changes and Challenges of Increasing the Quality of Preparation of Prospective Teachers in European CountriesSociodrama’s Opportunities in Social Competence Formation of Future English Teachers: Resilience Approach Halyna Handzilevska (Ukraine), Olena Shershnova (Ukraine), Valentyn Kostiuchyk (Ukraine)
«Казки для швидкої психологічної допомоги та механізми відновлення рівноваги при стресі)Онлайн вебінари (разом з Оленою Ратінською ) Ефір №5 https://www.oa.edu.ua/ua/info/news/2022/22-04-01
Handzilevska H, Kostiuchyk V., Hundarenko О., Lelakova Е. Resilience as a factor in preventing procrastination of students in the conditions of mastering a foreign language: ukrainian-polish-slovak experience Наукові записк Національного університету «Острозька академія» Серія «Психологія», випуск № 15, 2022 р.Index Copernicus, .
«Казки для швидкої психологічної допомоги та механізми відновлення рівноваги при стресі)Онлайн вебінари (разом з Оленою Ратінською ) Ефір №3 https://www.oa.edu.ua/ua/info/news/2022/08-04-01
Sociodrama’s Opportunities in Social Competence Formation of Future English Teachers: Resilience Approach Halyna Handzilevska (Ukraine), Olena Shershnova (Ukraine), Valentyn Kostiuchyk (Ukraine)
Онлайн вебінари (разом з Оленою Ратінською ) Ефір №1«Казки для швидкої психологічної допомоги та механізми відновлення рівноваги при стресі) https://www.oa.edu.ua/ua/info/news/2022/18-03-04
Казки для швидкої психологічної допомоги та механізми відновлення рівноваги при стресі)Онлайн вебінари (разом з Оленою Ратінською ) Ефір №2 https://www.oa.edu.ua/ua/info/news/2022/01-04-01
«Казки для швидкої психологічної допомоги та механізми відновлення рівноваги при стресі)Онлайн вебінари (разом з Оленою Ратінською ) Ефір №4 https://www.oa.edu.ua/ua/info/news/2022/15-04-01
«Казки для швидкої психологічної допомоги та механізми відновлення рівноваги при стресі)Онлайн вебінари (разом з Оленою Ратінською ) Ефір №6 https://www.oa.edu.ua/ua/info/news/2022/29-04-01
1.03.2022 – взяла участь в онлайн вебінарі (прямий ефір) із психологічної безпеки; 19 березня – онлайн вебсемінарі з психологічної допомоги "Механізми відновлення рівноваги або перша допомога при стресі", 9.06.2022-онлайн вебінар «Як не заразитись чужим стресом: вакцина професійної стійкості» https://www.facebook.com/watch/498477023543677/1111144216095468
Стажування та підвищення кваліфікації за напрямом психологічний супровід батьків дітей з аутизмом (Польща, Пйотрикув Трибунальський)(10-14 січня, 2022)

Організаційна робота

керівника групи забезпечення спеціальності "Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови"

Методична робота

Методичні рекомендації щодо проходження організщаційної практики для студентів спеціальності “Початкова освіта” (Гандзілевська Г.Б.,Шугай М., КаламажВ., Павелко В., Столяр З.В., Тимощук Є.А.)
Методичні рекомендації щодо проходження педагогічної практики-1 для студентів спеціальності “Початкова освіта” (Гандзілевська Г.Б.,Шугай М., Пасічник Я., Столяр З.В., Тимощук Є.А.)

Наукова робота

Гадзілвська Г., Шершньова О., Черноус Т. Психолінгвістичний аналіз поетичної збірки Віри Вовк “Мандаля”у вимірі ресурсів резилієнсу Handzilevska, H., Shershnova, O., & Chernous, T. (2021). Psycholinguistic Analysis of the Poetic Collection «Mandala» by Wira Wovk in Dimension of Resilience Resources. Psycholinguistics in a Modern World, 16. Retrieved from https://psycholing-conference.com/index.php/conference/article/view/173
Гандзілевська Г. Б., Ратінська О. М., Тимощук Є. А. Психологічні умови формування дитячої обдарованості в метафоричних наративах острозьких письменників-емігрантів крізь призму психологічного імунітету та саморегуляції. Розвиток обдарованої особистості: світовий та вітчизняний контексти : матеріали методологічного семінару (Київ, 18–20 листопада 2021 року). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021.С.105-110
методологічний семінар з теми: «РОЗВИТОК ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ: СВІТОВИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ КОНТЕКСТИ» (18.09.2021) співдоповідач Тимощук Є.
Науковий гурток "Житєві сценарії: теорія і практика" (презентація гуртка на "Днях науки-2020"
Партнерський форум "Стратегічні цілі та орієнтири на шляху до нової якості освіти" (м.Славута, 25.08. 2021) Тема доповіді: Резилієнс в освіті. Алгоритм формування психологічної стійкості в умовах інфодемії
Гандзілевська Г., Штурхецький С. КОГНІТИВНИЙ ВИМІР НАВЧАННЯ ЦИФРОВІЙ ГРАМОТНОСТІ ОСВІТЯН ТА ЖУРНАЛІСТІВ: ВИКЛИКИ ДОБИ ІНФОДЕМІЇ Сучасні дослідження когнітивної психології: збірник тез Міжнародної інтернет-конференції (м. Острог, 31 травня 2021 р.). Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2021 С.5-7
Гандзілевська Г., Тимощук Є. Можливості психодрами у реалізації компетентнісного підходу в освітньому просторі. Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 26-27 травня 2021 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2021. С.134-137
Дні науки, 11 – 14 травня 2021 р. XXVІ наукова викладацько-студентська конференція З нагоди 445-річчя Острозької академії 440-річчя Острозької Біблії Острог, 2021 сесія Організація сучасного освітнього середовища: реалії та перспективи Освіта дорослих: виклики COVIDної доби (на прикладі Університет Золотого Віку, Білорусь)

Організаційна робота

гаранта освітньої програми "Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови", на якій навчаються здобувачі вищої освіти
Участь у засіданнях кафедри психологія та педагогіка

Методична робота

Гандзілевська Г., Тимощук Є. Методичні рекомендації щодо проходження педагогічної (ознайомчої) практики здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови» (2020)
Гандзілевська Г., Тимощук Є. Методичні рекомендації щодо проходження педагогічної практики здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Психологія» Видавництво Національного унівеситету "Острозька академія", 2020. 45с.
Гандзілевська Г., Штурхецький Навчальний посібник. Прикладна акмеологія для тих, хто прагне успіху (навчальний посібник для вчителів, журналістів та психологів). Видавництво Національного університету "Острозька академія" , 2020. 97 c.

Наукова робота

• Проведено у рамках Днів кар’єри ЄС 2030 Онлайн-тренінг «Психологічні ресурси резилієнсу у досягненні професійного успіху» (5 листопада, 2020)
НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ З МЖНАРОДНОЮ УЧАСТЮ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ДОСВІД. ПРОБЛЕМИ. ПЕРСПЕКТИВИ» (12 та 19 листопада)
Заплановано міжнародну колективну монографію
керівник наукового гуртка "Життєві сценарії:теорія і практика"
Фахове видання у співавторстві із студенткою та Гандзілевська Г., Костюшко І. Педагогічна рефлексія учителів початкової школи крізь призму критичного мислення Вісник Національного університету оброни України: зб. наук. пр./ Нац. ун-т оборони України ім. Івана Черняхівського ; редкол.: В. І. Осьодло (голов. ред.) [та ін.]. Вип. 3 (56). Київ: НУОУ, 2020. С.14-20 URL: http://visnyk.nuou.org.ua/article/view/214251/214326
SCOPUS Handzilevska, H., Kalamazh,V., Ratinska, O.,& Khmiliar, O. (2021). The Role of Sanogenic and Critical Thinking in Preventing the Emotional Burnout of Young Primary School Teachers. Youth Voice Journal: Young People In Education, Vol. 3, 15-23. ISBN (ONLINE): 978-1-911634-35-5. Access Mode: https://www.rj4allpublications.com/product/the-role-of-sanogenic-and-critical-thinking-in-preventing-the-emotional-burnout-of-young-primary-school-teachers/ SCOPUS
Wos Handzilevska H., Shturkhetskyy S. , Balashov E., Kostiuchenko O., Shulyk R. ( 2020) Barriers and resources for journalists’ success in life. Journal of Education Culture and Society. URL:https://jecs.pl/index.php/jecs/issue/view/39 p.174-185
Участь у Днях кар’єри ЄС (20 лютого, 2019). Доповідь: Психологічні ресурси та барєри карєрного росту. Презентація акмеологічних технологій
ХХV наукова викладацько-студентській конференції «Дні науки» Національного університету «Острозька академія» (Острог, 11-15 травня, 2020 року).Керівник постерної сесії «Професійний сценарій особистості: виклики сьогодення». Тема бінарної доповіді: «Психологічні бар’єри у реалізації професійних сценаріїв журналістів». (доповідали –Гандзілевська Г., доктор психологічних наук, професор кафедри психології та педагогіки НаУОА; Штурхецький С., кандидат наук з державного управління, доцент кафедри журналістики НаУОА)
Фахове видання Гандзілевська Г., Балашов Е., Колесник О. Акмеологізація предаставників української інтелігенції у контексті самопрезентації та самомоніторингу URL:http://visnyk.nuou.org.ua/article/view/199310

Організаційна робота

Директор НЦ "Саногенна педагогіка та психологія"
Директор НЦ "Саногенна педагогіка та психологія"

Методична робота

Гандзілевська Г. «Щоденник самодопомоги: перезавантаження»: практикум. Острог : Вид-во НаУОА, 2019р. 28с.

Наукова робота

6. Бондарчук Я., Гандзілевська Г. Культурно-мистецький центр. Острозька академія: історія та сучасність культурно-освітнього осередку / за ред. І. Пасічника, П. Кралюка, Д. Шевчука та ін. - вид. 3-тє, доп. і переробл. . — Острог : Ви-во НаУОА, 2019 С. 703-705
SCOPUS Handzilevska , H., Nikitchuk, U., & Balashov , E. (2019). Psycholinguistic Aspects of Realisation of Acme Potential of Life Scripts of Ukrainian Writers-Emigrants. PSYCHOLINGUISTICS, 26(1). Retrieved from https://psycholing-journal.com/index.php/journal/article/view/707
Фахове видання.Гандзілевська Г., Балашов Е., Онипчук А. Роль сценарних установок у досягненні психологічного благополуччя науково-педагогічних працівників зво у акмеперіоді. URL: https://www.apsijournal.com/index.php/psyjournal/issue/view/34
Керівник наукового гуртка "Життєві сценарії:теорія і практика"
ХХІV науковій викладацько-студентській конференції «Дні науки» Національного університету «Острозька академія» (Острог, 13 – 17 травня, 2019 року)Керівник постерної сесії «Життєві стратегії та компетентності успішної особистості». Тема доповіді: «Акмеолграма життєвого сценарію українського поета-емігранта Євгена Маланюка»
• Науково-практична конференція (з міжнародною участю) «Громадське здоровя: проблеми та перспективи розвитку» (Острог, 29 листопада, 2018) Тема доповіді (у співавторстві з М.Дацко): Духовно-моральні цінності української письменниці-емігрантки Л. Богуславець як ресур її життєвого шляху
• XII Форум Європа-Україна (24-25 січня, 2019, Польща (Жешув) Тема виступу: Psychological support of Ukrainian migrant as a contribution to socio-cultural adaptation (Психологічний супровід українського мігранта як допомога в соціокультурній адаптації)

Організаційна робота

Гарант освітньої програми "Початкова освіта"
Участь в засіданнях кафедри психології та педагогіки

Наукова робота

Гандзілевська Г. Б. Психолого-акмеологічний супровід сучасного мігранта у контексті реалізації його життєвого сценарію. Пост-травматичний стресовий розлад: дорослі, діти та родини в ситуації війни. Міжнародне науково-практичне видання / заг. ред.: І. Маноха, Г. Собчук. Том ІІІ. Варшава-Київ: ПАН-Гнозис, 2018. С. 7–20.
Захист докторськоі дсертації на тему: "Психологія життєвих сценаріїв у акмеперіоді українських емігрантів"
Гандзілевська Г. Б. Життєві сценарії українських емігрантів (психолого-акмеологічний дискурс): монографія. Острог : Вид-во Національного університету «Острозька академія», 2018.484 с.
25 квітня 2018 р. - участь у конференції на тему: "Смисл юності і молодості в пошуку не (можливих) стратегій освіти і виховання молоді в умовах постсучасності. Університет Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (SGGW) м. Варшава, Польща.
Міжнародній науковій конференції «HAPPINESS. CONCEPTS - SYMBOLS - VISUALIZATIONS» (5 – 6 червня 2018 року, Варшава)
Фахове видання Гандзілевська Г. Б. Реалізація життєвих сценаріїв українських емігрантів у акмеперіоді крізь призму соціокультурної адаптації. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія». Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2018. Вип. 5. С. 65–70.

Наукова робота

Керівник наукового гуртка "Життєві сценарії:теорія і практика"
робота в спеціалізованй раді по захисту дисертацій

Методична робота

Гандзілевська Г. «Психологія творчості»(«Подорожуючи у невідоме…»): Навчально-методичний посібник /Г.Б. Гандзілевська. –Острог:Видавництво Національного університету «Острозька академія»,2016. –156с.

Наукова робота

Фахове виданняРоль сімейних міфів у формуванні патріотично зорієнтованого життєвого сценарію/ Г.Б. Гандзілевська, Я.Шермер// Наукові записки. Серія «Психологія». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2016. – Вип.4– С.25-36
Сертифікатна програма "Мистецтво самопрезентація"(діти)
Сертифікатна програма "Мистецтво самопрезентація"(студенти)
Фахове видання Психологічне осмислення травматичного досвіду особистості крізь призму життєвого сценарію: гештальт-терапевтичний підхід/ Г.Б. Гандзілевська// Наукові записки. Серія «Психологія». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2016. – Вип.3– С.27-38

Наукова робота

Міжнародна науково-практична конференція «Pedagogy of 21st century: teaching in the world» (м.Будапешт (Угорщина), 31травня, 2015 р).Тема доповіді: Psychological and Hermeneutic Analyses of Versed «Testament» of Dmytro Nytchenko
Міжнародна науково-практична конференція «Pedagogy of 21st century: teaching in the world» (м.Будапешт (Угорщина), 21листопада, 2015 р).Тема доповіді:The Concept of National Identity and its Preservation in the Literary Works of Ukrainian Writers of Australian Diaspora
Фахове видання Гандзілевська Г. Патріотизм життєвого сценарію української письменниці-емігрантки Оксани Лятуринської /Г.Б. Гандзілевська //Науковий вісник чернівецького університету:Збірник наукових праць.Вип.743.Педагогіка та психологія. –Чернівці:Чернівецький нац. ун-т, 2015. – С.28-33
Фахове видання Гандзілевська Г.Б. Використання геносоціограми для дослідження родинних життєвих ролей особистості/ Г.Б. Гандзілевська// Наукові записки. Серія «Психологія». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2015. – Вип.1. – С. 69 – 79.

Публікації

Статті

Гандзілевська Г. Ресурси та бар’єри інформаційно-психологічної безпеки вчителів початкових класів в умовах онлайн-начання: резилієнс підхід / Гандзілевська Галина, Кондратюк Вікторія // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог, 2021. — № 12. — С. 35–40.
Гандзілевська Г. Б. Психологічні умови формування дитячої обдарованості в метафоричних наративах острозьких письменників-емігрантів крізь призму психологічного імунітету та саморегуляції / Гандзілевська Г. Б., Ратінська О. М., Тимощук Є. А. // Розвиток обдарованої особистості: світовий та вітчизняний контексти : матеріали методологічного семінару (Київ, 18–20 листопада 2021 року). — Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021. — С. 105–110.
Гандзілевська Г. Можливості психодрами у реалізації компетентнісного підходу в освітньому просторі / Гандзілевська Г., Тимощук Є. // Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 26–27 травня 2021 року) / за наук. ред. д. пед. наук С. З. Романюк. — Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2021. — С. 134–136.
Гандзілевська Г. КОГНІТИВНИЙ ВИМІР НАВЧАННЯ ЦИФРОВІЙ ГРАМОТНОСТІ ОСВІТЯН ТА ЖУРНАЛІСТІВ: ВИКЛИКИ ДОБИ ІНФОДЕМІЇ / Гандзілевська Г., Штурхецький С. // Сучасні дослідження когнітивної психології : збірник тез Міжнародної інтернет-конференції (м. Острог, 31 травня 2021 р.). — Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2021. — С. 5–7.

Підручники, навчальні посібники, навчально-методичні посібники

Методичні рекомендації щодо проходження педагогічної практики здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Психологія» / Г. Гандзілевська, Є. Тимощук. — Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2020. — 40 с.
Гандзілевська Г. Прикладна акмеологія для тих, хто прагне успіху : навчальний посібник для вчителів, журналістів та психологів / Гандзілевська Г., Штурхецький С. — Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2020. — 104 с.

Статті

Гандзілевська Г. Детермінанти життєвих сценаріїв науково-педагогічних працівників ЗВО в розрізі їхнього акмерозвитку / Г. Гандзылевська, Онипчук // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2020. — № 11. — С. 156–161.
Balashov E BARRIERS AND RESOURCES FOR JOURNALISTS’ LIFE SUCCESS / Balashov E., Handzilevska H., Shturkhetskyy S., Kostiuchenko O., Shulyk R. // Journal of Education Culture and Society. — 2020. — 11 (1). — Р. 174–185.
Плиска Ю. Проблеми досягнення професійного успіху вчителів та журналістів під час реформ в Україні / Плиска Ю., Гандзілевська Г., Клімук В., Штурхецький С. // Europa Środkowo-Wschodnia w procesie transformacji i integracji. Wymiar edukacyjny / H. Chałupczak, M. Pietraś, E. Pogorzała, H. Chałupczak, M. Pietraś, E. Pogorzała (Red.). — 2020. — S. 339–351.
Гандзілевська Г. Б. Акмеологізація представників української інтелігенції у контексті самопрезентації та самомоніторингу / Гандзілевська Г. Б., Балашов Е. М., Колесник О. С. // Вісник Національного університету оборони України. — 2020. — 1 (54). — С. 66–73.
Гандзілевська Г. Б. Роль сценарних установок у досягненні психологічного благополуччя науково-педагогічних працівників ЗВО у акмеперіоді / Гандзілевська Г. Б., Балашов Е. М., Онипчук А. С. // Психологічний часопис. — 2020. — № 6 (2). — С. 9–18.

Тези

Гандзілевська Г. Б. Роль наративізації у процесі резилієнсу продуктивної акмеологізації (на прикладі українських письменників-емігрантів): емпіричний вимір) / Г. Б. Гандзілевська // Наративна психологія: теорія, емпірика, практика. Доповіді ключових спікерів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (29–30 листопада 2019 р., м. Кривий Ріг). — Кривий Ріг : Вид. Р. А. Козлов, 2020. — С. 12–17.

Статті

Гандзілевська Г. Сценарні установки як чинник професійного вигорання вчителів початкової школи / Г. Гандзілевська, Л. Червінко // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць. — Острог, 2019. — № 8. — C. 13–16.
Бондарчук Я. Культурно-мистецький центр / Я. Бондарчук, Г. Гандзілевська // Острозька академія: історія та сучасність культурно-освітнього осередку / за ред. І. Пасічника, П. Кралюка, Д. Шевчука та ін. — Острог : Вид-во НаУОА, 2019. — Вид. 3-тє, доп. і переробл. — С. 703–705.
Handzilevska H. Psycholinguistic Aspects of Realisation of Acme Potential of Life Scripts of Ukrainian Writers-Emigrants / Н. Handzilevska, U. Nikitchuk, E. Balashov // Psycholinguistics. — 2019. — 26 (1). — С. 83–104.

Тези

Гандзілевська Г. Психолого-акмеологічний супровід вчителя початкової школи в час реформ / Г. Гандзілевська // Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 17 травня 2019 р.). — Чернівці : Видавничий дім «РОДОВІД», 2019. — С. 254–256.
Гандзілевська Г. Роль лідерів літературних об‘єднань другої та третьої хвилі еміграції в організації акмеологічного середовища / Г. Гандзілевська // Збірник тез IV Міжнародної науково-практичної конференції "Філософсько-психологічні аспекти лідерства в бізнесі, освіті та державі" (15 березня 2019 р.) / за ред. В. П. Мельник ; відповід. за вип. Н. І. Жигайло, Ю. В. Максимець. — Львів : СПОЛОМ, 2019. — С. 57–57.
Гандзілевська Г. Психологічний імунітет журналістів у контексті сценарних установок / Г. Гандзілевська, С. Штурхецький // Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи : зб. наук. матеріалів ІV Міжнарод. наук.-практ. конф. до 105-річчя Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка і 100-річчя фізико-математичного факультету (22 травня 2019 р., м. Полтава). — Полтава : Шевченко Р. В., 2019. — С. 43–42.
Гандзілевська Г. Психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів / Г. Гандзілевська, В. Клімук // Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні : збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 26–27 квітня 2019 р.). — Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. — Ч. 2. — С. 6–16.

Монографії, енциклопедичні видання, наукові збірники

Гандзілевська Г. Б. Життєві сценарії українських емігрантів (психолого-акмеологічний дискурс) : монографія / Г. Б. Гандзілевська. — Острог : Вид-во НаУОА, 2018. — 484 с.

Статті

Handzilevska H. Development of sanogenic thinking of student youth throughthe prism of socio-cultural adaptation / Halyna Handzilevska, Anna Hilman // International journal of new economics and social sciences. — Warszawa, 2018. — № 1 (7). — Р. 349–364.
Гандзілевська Г. Б. Реалізація життєвих сценаріїв українських емігрантів у акмеперіоді крізь призму соціокультурної адаптації / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія». — Острог : Вид-во НаУОА, 2018. — Вип. 5. — С. 65–70.
Гандзілевська Г. Акмеограма життєвого сценарію Ю. Липи / Г. Гандзілевська // Дев’яті Липівські читання : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (11–12 травня 2018 р.) / упоряд. С. В. Кучеренко. — Полтава : ПУЕТ, 2018. — С. 269–277.
Nikitchuk U. The Depressive Concepts of Happiness / U. Nikitchuk, H. Handzilevska // Психологія особистості / гол. ред. З. С. Карпенко. — Івано-Франківськ, 2018. — Вип. 1 (9). — С. 57–64
Гандзілевська Г. Депресивні концепції щастя / Галина Гандзілевська, Уляна Нікітчук // Психологія особистості : науковий журнал. — Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2018. — № 1 (9). — С. 68–75.
Гандзілевська Г. Б. Психологічні бар’єри та ресурси реалізації акмеологічних компетентностей вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць. — Острог : Вид-во НаУОА, 2018. — № 7. — С. 9–14.

Тези

Гандзілевська Г. Адаптація опитувальника батьківських заборон С. Максимової / Г. Гандзілевська, У. Нікітчук // Особистісне зростання: теорія і практика : збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Житомир, 27 квітня 2018 р.) / ред. кол. : Л. П. Журавльова, Л. О. Котлова, К. А. Марчук. — Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2018. — С. 30–33.
Гандзілевська Г. Б. Психолого-акмеологічний супровід сучасного мігранта у контексті реалізації його життєвого сценарію / Г. Б. Гандзілевська // Пост-травматичний стресовий розлад: дорослі, діти та родини в ситуації війни : міжнародне науково-практичне видання / заг. ред. : І. Маноха, Г. Собчук. — Варшава ; Київ : ПАН-Гнозис, 2018. —Т. ІІІ. — С. 7–20.
Гандзілевська Г. Б. Духовно-моральні цінності української письменниці-емігрантки Л. Богуславець як ресур її життєвого шляху / Г. Б. Гандзілевська, М. І. Дацко // Громадське здоров’я: проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів тез науково-практичної конференції (з міжнародною участю) / за ред. І. В. Гущука, А. Ю. Гільман, Г. В. Крайчинської, В. В. Максимчука, М. С. Романова та ін. — Острог : Вид-во НаУОА, 2018. — С. 90–91.

Статті

Гандзілевська Г. Роль сценарних установок у процесі соціокультурної адаптації українських емігрантів / Г. Гандзілевська, В. Поліщук // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки : збірник наукових праць / за ред. Ірини Савенкової. — Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2017. — № 1 (17). — С. 41–47
Гандзілевська Г. Б. Репрезентація ресурсного потенціалу життєвих сценаріїв у метафоричних наративах сучасних письменників-емігрантів / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія «Психологія». — Острог : Вид-во НаУОА, 2017. — Вип. 5. — С. 14–28.
Пасічник І. Д. Психологічні особливості формування життєвих сценаріїв Острозьких письменників-емігрантів / І. Д. Пасічник, Г. Б. Гандзілевська // Вісник Національного університету оборони України : зб-к наук. праць. — К. : НУОУ, 2017. — Вип. 1 (48). — С. 165–172.
Гандзілевська Г. Б. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка / Г. Б. Гандзілевська // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. — 2017. — Т. ХІ : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. — Вип. 15. — С. 84–90.
Pasichnyk І. Psychological immunity of ukrainian migrants depending on childhood scenario sets / Ihor Pasichnyk, Halyna Handzilevska, Uliana Nikitchuk // Psychological Prospects Journal. — December, 2017.

Тези

Гандзілевська Г. Б. Технологія психологічного супроводу мігранта. Щоденник психологічної самодопомоги для мігранта: «Як знайти акме ресурс» / Г. Б. Гандзілевська // Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали науково-практичної конференції (Харків, 28 жовтня 2017 р.). — Харків : Вид-во «Діса плюс», 2017. — С. 26.
Гандзілевська Г. Метафоричні наративи українських письменників-емігрантів у вимірі життєвих ресурсів особистості / Г. Гандзілевська // Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи : збірник наукових матеріалів ІІ Всеукр. наук.- практ. конф. (17 травня 2017 р., м. Полтава). — Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2017. — С. 29–31.

Статті

Гандзілевська Г. Б. Психологічне осмислення травматичного досвіду особистості крізь призму життєвого сценарію: гештальт-терапевтичний підхід / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія «Психологія». — Острог : Вид-во НаУОА, 2016. — Вип. 3. — С. 27–38.
Гандзілевська Г. Роль сімейних міфів у формуванні патріотично зорієнтованого життєвого сценарію / Г. Гандзілевська, Я. Шермер // Наукові записки. Серія «Психологія». — Острог : Вид-во НаУОА, 2016. — Вип. 4. — С. 25–35.

Тези

Гандзілевська Г. Ресурс життєвих сценаріїв українських письменників-емігрантів / Г. Гандзілевська // Українська діаспора: проблеми дослідження : тези доповідей VIII Міжнародної наукової конференції (27–28 вересня 2016 р., м. Острог). — Острог, 2016. — С. 262–264.
Гандзілевська Г. Патріотизм як ресурс розгортання життєвого сценарію особистості / Г. Гандзілевська // Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції «Особистість. Стосунки. Розвиток. Міждисциплінарний аспект», присвячена Дню захисту дітей (3–5 червня 2016 р.). — Львів, 2016. — С. 49–53.
Handzilevska H. Psychological processing of the life scenario development of the emigrant writer D. Nytchenko / H. Handzilevska // Збірник наукових праць ( за матеріалами ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Лабіринти реальності» від 30 – 31 жовтня 2016 року) / за заг. ред. д .філос. н. Журби М. А. — Монреаль : СРМ «АSF». — С. 188–188.

Статті

Ganzilevska G. Psychological and Hermeneutic Analyses of Versed «Testament» of Dmytro Nytchenko / Galyna Ganzilevska // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. — 2015. — III (27), Is. 51. — P. 66–70.
Gandzilevska G.The Concept of National Identity and its Preservation in the Literary Works of Ukrainian Writers of Australian Diaspora / G. Gandzilevska, Т. Shyriaieva // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. — 2015. — III (37), Is. 75. — Р. 95–96.
Гандзілевська Г. Патріотизм життєвого сценарію української письменниці-емігрантки Оксани Лятуринської / Г. Гандзілевська // Науковий вісник чернівецького університету. Педагогіка та психологія : збірник наукових праць. — Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2015. — Вип. 743. — С. 28–33.
Гандзілевська Г. Б. Використання геносоціограми для дослідження родинних життєвих ролей особистості / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія «Психологія». — Острог : Вид-во НаУОА, 2015. — Вип. 1. — С. 69–79.

Тези

Гандзілевська Г. Психологічні ідеї розвитку патріотизму у творах українських письменників-емігрантів / Г. Гандзілевська, Т. Ширяєва // Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої року митрополита Андрея Шептицького "Філософсько-психологічні аспекти духовності: соціально-економічні трансформації та відродження національної гідності" (20 квітня 2015 р.) / за ред. В. П. Мельника, С. Д. Максименка, В. Л. Ортинського ; відповід. за вип. В. В. Яцура, Н. І. Жигайло. — Львів : СПОЛОМ, 2015. — С. 61–63.

Статті

Гандзілевська Г. Б. Проблема збереження національної ідентичності українців у творчій спадщині Уласа Самчука: МУРівський період / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» / ред. кол. : І. Д. Пасічник, Р. В. Каламаж, Л. В. Засєкіна та ін. — Острог : Вид-во НаУОА, 2014. — Вип. 30. — С. 39–42.
Гандзілевська Г. Б. Психологічне осмислення життєвого шляху Гальшки Острозької в поемі Світлани Луцкової «Плач за рожевою птахою / Г. Б. Гандзілевська, А. А. Хеленюк // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Тематичний випуск «Проблеми емпіричних досліджень у психології. — К. : Гнозис, 2014. — Додаток 2 до Вип. 5. — С. 178–187.
Левандовская М. Некоторые аспекты психодраматической работы с клиентами, переживающими кризи среднего возраста: внутришний критик и самоценность / М. Левандовская, Г. Гандзилевская // Журнал практического психолога : научно-практический журнал. Специальный выпуск : Психодрама: теория и практика — М., 2014. — № 4 — С. 168–176.
Gandzilevska G. The peculiarities of national identity of australian ukrainians in the works of L. Bohuslavets [Electronic resource] / Galyna Gandzilevska, Tetiana Shyriaieva // Problems of Psychology in the 21st Century. — Lithuania, 2014 — Vol. 8, № 1. — P. 16–25. — Access mode : http://oaji.net/articles/2014/444-1403293468.pdf.
Gandzilevska G. Preservation of National Identity in the Works of Ukrainian Writers of Australian Diaspora / Galyna Ganzilevska,Tetiana Shyriaieva // Science and Education in Australia, America and Eurasia: Fundamental and Applied Science. The 1st International Academic Conference-Papers and commentaries. — Аustralia : Melbourne IADCES Press, 2014. — Vol. IІ. — P. 301–304.
Gandzilevska G. Psychological assistance of the personality in the period of mid-age crisis bymeans of psychodrama / G. Gandzilevska, M. Levandovska, T. Shyriaieva // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. — Kosice, 2014. — Vol. 2, № 2. — P. 140–144.
Handzilevska H. Psychdrama as a Means of Teaching Gifted Children English Language as a Second One / Halyna Handzilevska, Tetiana Shyriaieva // Pedagogica dziecka / red. M. Jurewich, A. Pawluk-Skrzypek. — Lublin : POLIHYMNIA, 2014. — P. 133–140.
Gandzilevska G. Psychological ideas of the development of patriotism in the versed «Testament» of Dm. Nytchenko / Galyna Gandzilevska // Australian Journal of Scientific Research — Adelaide : Adelaide University Press, 2014. — No. 2 (6). — Vol. III — P. 111–116.

Тези

Гандзілевська Г. Б. Особливості національної ідентичності українців у творах У. Самчука: когнітивний аспект / Г. Б. Гандзілевська // Міжнародна Інтернет конференція «Сучасні дослідження когнітивної психології» : матеріали конференції. — Острог : Вид-во НаУОА, 2014. — Вип. 2 — С. 30–32.

Статті

Гандзілевська Г. Б. Збереження національної ідентичності творчою діаспорою українців Австралії / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог : Вид-во НаУОА, 2013. — Вип. 25. — С. 28–32.
Гандзілевська Г. Б. Розвиток концептуальної системи білінгвів засобами псих одрами / Г. Б. Гандзілевська, Т. М. Ширяєва // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Тематичний випуск : Актуальні проблеми когнітивної психології. — Острог : Вид-во НаУОА, 2013. — Вип. 24. — С. 30–33.
Гандзілевська Г. Б. Розвиток самоцінності особистості, що переживає кризу середини життя, засобами псих одрами / Г. Б. Гандзілевська, М. Б. Левандовська // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог : Вид-во НаУОА, 2013. — Вип. 22. — С. 20–23.

Статті

Гандзілевська Г. Б. Застосування психодраматичних прийомів для оптимізації дитячої обдарованості / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог : Вид-во НаУОА, 2012. — Вип. 19. — С. 63–66.
Гандзілевська Г. Б. Психодрама як метод стимулювання самореалізації особистості / Г. Б. Гандзілевська // Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції «Наука і духовність у системі сучасного управління» (19 квітня 2012 р.). — Львів : СПОЛОМ, 2012. — С. 78–79.
Гандзілевська Г. Б. Розвиток креативності засобами театрального мистецтва [Електронний ресурс] / Г. Б. Гандзілевська, С. І. Федорчук // Матеріали міжнародної інтернет-конференція «Сучасні дослідження когнітивної психології» (Острог, 22 березня – 1 травня 2012 р.). — Режим доступу : http://pim.oa.edu.ua/preview/internetkonferencii/iicracp2012/55-tvorchist-v-konteksti-kognitivnoi-psihologii/82. — Назва з екрана.

Статті

Гандзілевська Г. Б. Можливості застосування психодрами у навчальному процесі ВНЗ під час вивчення іноземної мови / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”. — Острог : Вид-во НаУОА, 2011. — Вип. 18. — С. 16–26.

Статті

Гандзілевська Г. Б. Використання психодраматичних прийомів у роботі зі студентами театру «Катарсис» Національного університету «Острозька академія» / Г. Б. Гандзілевська // Матеріали ІІ Всеукраїнського психологічного конгресу, присвяченого 110 річниці від дня народження Г. С. Костюка ( 19–20 квітня 2010 року). — К. : ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2010. — Т. 2. — С. 327–331.
Гандзілевська Г. Б. Особливості творчості 17–18 ст. на прикладі діяльності шкільного театру / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог, 2010. — Вип. 16. — С. 41–50.
Гандзілевська Г. Б. Самопізнання особистості студента засобами мистецтва театру / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Тематичний випуск : Актуальні проблеми когнітивної психології. — Острог, 2010. — Вип. 14. — С. 97–107.
Гандзілевська Г. Б. Соціалізація обдарованих молодших школярів через самореалізацію в учнівському колективі / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог, 2010. — Вип. 17. — С. 49–56.

Підручники, навчальні посібники, навчально-методичні посібники

Гандзілевська Г. Б. Методичні рекомендації студентам ВНЗ до вивчення курсу «Педагогіка» (соціальна адаптація молодших школярів) / Г. Б. Гандзілевська. — Острог, 2009 — 56 с.
Гандзілевська Г. Б. Театр і драматерапія в груповій роботі : навч.-метод. пос. до вивчення навч. дисциплін «Психодрама» та «Театр як соціокультурний феномен» / Г. Б. Гандзілевська. — Острог : Вид-во НаУОА, 2009. — 188 с.
Гандзілевська Г. Проспект Маргариток : сценарій музично-театральної постановки / Галина Гандзілевська. — Острог, 2009. — 23 с.

Статті

Гандзілевська Г. Б. Гра як спосіб соціалізації молодшого школяра / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог : Вид-во НаУОА, 2009. — Вип. 13. — С. 86–96.
Гандзілевська Г. Б. Роль когнітивних технік у процесі самореалізації особистості / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Тематичний випуск : Сучасні дослідження когнітивної психології. — Острог : Вид-во НаУОА, 2009. — Вип. 12. — С. 83–92.

Статті

Гандзілевська Г. Б. Застосування психодраматичних прийомів для стимулювання самореалізації особистості у сфері театрального мистецтва / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог : Вид-во НаУОА, 2008. — Вип. 11. — С. 35–44.

Статті

Гандзілевська Г. Б. Самореалізація молодшого школяра у сфері театрального мистецтва / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог : Вид-во НаУОА, 2007. — Вип. 9. — С. 112–119.

Статті

Гандзілевська Г. Б. Поняття самореалізації у філософському та психолого-педагогічному аспектах / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог : Вид-во НаУОА, 2005. — Вип. 6, ч. 1. — С. 63–72.

Підручники, навчальні посібники, навчально-методичні посібники

Гандзілевська Г. Чекатиму тебе… / Галина Гандзілевська. — Білий-Дунаєць ; Остріг, 2000. — 91 с.

Сертифікати

Назва - Сертифікат (28.08.2022)
Назва - CERTIFICATE OF ACTIVE PARTICIPATION (28.08.2022)
Назва - Сертифікат учасника конференції(Полтава) (09.04.2020)
Назва - Презентція наукового гуртка "Життєві сценарії: теорія і практика" (09.04.2020)
Назва - Сертифікат учасника конференції (Чернівці) (09.04.2020)
Назва - Сертифікат учасника Міжнародної конференції (Польща) (09.04.2020)
Назва - Сертифікат (28.08.2022)
Назва - Атестат доцента (11.04.2020)
Назва - Диплом доктора наук (11.04.2020)
Назва - "Програма підготовки тренерів ЗВО/ЗФПО", організована проєктом «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом»), який фінансується Міністерством закордонних справ Фінляндії та ЄС (02.01.2022)
Назва - Сертифікат про підвищення кваліфікації(короткотривале) (09.04.2020)
Назва - короткотривале стажування (09.04.2020)
Назва - довготривале закордонне стажування (09.04.2020)
Назва - Підтвердження про стажування (28.08.2022)
Назва - Закордонне стажування (28.08.2022)
Назва - Подяка за співпрацю (28.08.2022)
Назва - Підтвердження про закордонне стажування (29.08.2022)
Назва - Підтвердження (28.08.2022)
Назва - Підтвердження (28.08.2022)
Назва - Підвищення кваліфікації (01.02.2022)
Назва - Сертифіат про проходження кусів (наративна психологія) (09.04.2020)
Назва - Сертифікат про проходження курсів (гештальт-терапія) (09.04.2020)
Назва - Сертифікат про проходження курсів(допомога в кризовій ситуації) (09.04.2020)
Назва - Сертифікат про проходження курсів (нративна, додаток) (09.04.2020)
Назва - Сертифікат про проходження курсів (казкотерапія) (09.04.2020)
Назва - Сертифікат про проходження курсів (психодрама) (09.04.2020)