Гандзілевська Галина Борисівна
Резюме
1997-2005 – Національний університет «Острозька академія» займала посади завідуючої студентським клубом, директора культурно-мистецького центру, режисера народного аматорського театрального колективу (студентський театр «Катарсис», отримав звання Народного аматорськогоколективу), керівника Науково-дослідного експериментального Центру дитини Національного університету «Острозька академія»;
2004-2008 – Викладач кафедри психолого-педагогічних дисциплін;
2009 – доцент кафедри психолого-педагогічних дисциплін;
2014-2015 – співкерівник науково-практичної лабораторії «Психологічна підтримка та реабілітація постраждалих в результаті бойових дій»;
2015-2017 – член Спеціалізованої вченої ради щодо здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю - «Вікова та педагогічна психологія»;
2019 – професор на кафедрі психології та педагогіки в Національному університеті «Острозька академія»;
2015-2020 – заступник директора Наукового Центру «Інститут практичної психології та психотерапії»
2019-дотепер – професор кафедри психології та педагогіки, координаторка та гарант спеціальності «Початкова освіта», директорка Наукового Центру «Саногенна педагогіка та психологія»
- 1997 р. – перемога в представленні власних артистичних програм IХ Міжнародної парафіади дітей та молоді (Польща).
- 1998 р. – перше місце в обласному конкурсі співаної поезії.
- 1999 р. – театр Нац іонального університету «Острозька академія», яким керувала, було присвоєне почесне звання «Народного самодіяльного колективу профспілок України».
- 2000 р. – перше місце в четвертому конкурсі, присвяченому Ю. Словацькому (категорія співаної поезії (Кременець)).
- Авторка збірки власних пісень «Чекатиму тебе…» (Острог,2000), дитячої п’єси – казки «Проспект Маргариток» (Острог,2005).
- Авторка низки майтеркласів та тренінговий програм, зокрема «Перезавантаження+» «Мистецтво самопрезентації»; творчих майстерень: «Розкажи, люстерко», «Професійне вигорання: ресурси відновлення»; спів-авторка терапевтичної програми «Дорога до себе», «Психологія життя», майстерні «Віра, надія, любов», онлайн інтенсиву «37+Жити наповну!»; тренерка тренінгових програ м «Практична психологія», «Консультування», «Психологія для не психологів», «Скарбничка психологічної самодопомоги для абітурієнтів і не тільки» (напрямок –психодрама, скриптодрама, наративний аналіз, наративні техніки психотерапії), співавтор бінарної інтерактивної лекції 5 кроків до психологічної стійкості в епоху соцмереж Онлайн-EdCamp 2020
2017, 1 грудня -1 березня. Вища Школа Бізнесу і Підприємництва у Островці Швєнтокшиському Сертифікат про наукове та педагогічне стажування (Польща)
2017, 13-25 жовтня. Варшавський університет природничих наук, факультет соціальних наук, кафедра освіти та культури, Інститут історії освіти (Польща)
2021, 14 вересня-22 грудня. «Програма підготовки тренерів ЗВО / ЗФПО».Навчальна програма організована проектом «Фінська підтримка реформи української школи» («Вчимося разом»), що фінансується МЗС Фінляндії та ЄС. Обсяг:90 годин (3 ECTS). Реєстраційний номер: VО/13
2022, 10-14 січня. Стажування та підвищення кваліфікації у сфері психологічної підтримки батьків дітей з аутизмом Fundacja Porta vitae (Польща, Пйотрикув-
Трибунальський)
2022, березень-дотепер. Жилінський університет (Національна стипендіальна програма Словацької Республіки)
1990-1995 Рівненський державний педагогічний інститут, спеціальність «педагогіка і методика початкового навчання та музика»(кваліфікація спеціаліста учитель початкових класів і музики) ЛН ВЕ №000726 від 23.06.1995, Рівне.
1993-1996 Рівненський державний інститут культури, спеціальність «культурологія, педагогіка української народної творчості» (кваліфікація-режисер-педагог, керівник театрального колективу) КЖ №017565 від 2 червня 1996р. Рівне.
2003-2007 аспірантура Наці онального університету «Острозька академія»,спеціальність «Вікова та педагогічна психологія», Острог
2008 - Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Спеціалізована вчена рада К 20.051.04. Кандидат психологічних наук зі спеціальності 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія (ДК №046355 віл 21 травня 2008 р)
2014 – завершила Київський Гештальт Університет довгострокова навчальні програми: професійної підготовки гештальт-терапевтів та гештальт-консультантів; «Психологічне консультування і психокорекційна робота з дітьми та батьками в гуманістичному підході»; «Психодрама і рольові ігри в груповій та індивідуальній роботі»; Київ
2015 – завершила Київський Гештальт Університет програма «Психодіагностика та психокорекція життєвих сценаріїв методом казкотерапії»; Київ.
2016 – Інститут розвитку практичної психології навчальна програма «Наративна психологія» (дистанційно); Запоріжжя.
2018 – Національний університет «Острозька академія».Спеціалізована вчена рада Д 48.125.03. Доктор психологічних наук зі спеціальності 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія (ДД №008038 від 18.12.2018 р).
2021 – English Language School Prime (Pre-Intermediate 1), Київ.
Вчене звання доцента кафедри психолого-педагогічних дисциплін присвоєне 14 квітня 2011 р. (Атестат 12ДЦ № 027967).
Вчене звання професора кафедри психології та педагогіки присвоєне 26 листопада 2020 р. (Атестат АП № 002230).