Профіль користувача

Августюк Марія Миколаївна

Назад
Вчене звання:доктор психологічних наук
Кафедра:Міжнародних відносин

Резюме

Марія Августюк є автором понад 20 друкованих праць, серед яких наукові статті у фахових вітчизняних та закордонних виданнях (у тому числі тих, що входять до наукометричної бази даних Scopus), навчально-методичні видання (зокрема, розроблено методичні рекомендації «Методичні рекомендації до зниження мовної тривожності в здобувачів вищої освіти під час вивчення іноземної мови» (видання планується до кінця 2020 р.). Крім того, Августюк М. М. є активним учасником міжнародних та всеукраїнських наукових конференцій. Також з 2019 р. виступає рецензентом Наукового журналу «Наукові записки Національного університету «Острозька академія» серія «Психологія» та рецензентом збірника тез доповідей студентських наукових читань «Ad Fontes» Наукового товариства студентів та аспірантів імені Олександра Оглоблина факультету міжнародних відносин Національного університету «Острозька академія». З 2016 р. Марія Августюк є заступником декана факультету міжнародних відносин з наукової роботи.

Августюк Марія Миколаївна вільно володіє англійською мовою, що дає їй можливість бути в курсі останніх тенденцій розвитку нових наукових напрямів та виступати на конференціях за кордоном. Здібна фахівець, вміє ставити мету і досягати її послідовними та логічно обґрунтованими діями. Характеризується нестандартним мисленням, креативністю, прагненням до пошуку нових шляхів реалізації задуманого. Крім того, має яскраво виражені лідерські якості, свої посадові обов’язки виконує в повному обсязі і постійно прагне опановувати нові сфери діяльності, безперервно підвищуючи свій професійний рівень. Загалом, наукова та педагогічна діяльність Августюк М. М. спрямована на розбудову Національного університету «Острозька академія».

Опис відсутній

З 2002 р. по 2007 р. навчалась у Національному університеті «Острозька академія» за спеціальністю «філолог, викладач англійської і німецької мов та літератур», здобула кваліфікацію філолога, викладача англійської і німецької мов та літератур, перекладача (диплом спеціаліста)). У 2011 р. закінчила Національний університет «Острозька академія», здобула кваліфікацію магістра філології (англійська мова та література). З 1 грудня 2013 р. по 1 листопада 2016 р. навчалась в аспірантурі без відриву від виробництва у Національному університеті «Острозька академія» за спеціальністю 19.00.07 – «педагогічна та вікова психологія». 6 жовтня 2016 р. захистила дисертацію «Ілюзія знання в метакогнітивному моніторингу навчальної діяльності студентів ВНЗ» та здобула науковий ступінь кандидата психологічних наук (рішення Атестаційної колегії від 13 грудня 2016 р., диплом ДК №040276).

З вересня 2007 р. по серпень 2011 р. працювала вчителем англійської мови Грушвицької ЗОШ І-ІІІ ст. (с. Грушвиця-1 Рівненського району). З  січня 2012 р. по вересень 2013 р. працювала старшим викладачем кафедри методики та змісту соціогуманітарної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. З серпня 2015 р. по вересень 2016 р. обіймала посаду диспетчера деканату факультету романо-германських мов Національного університету «Острозька академія». З лютого 2016 р. по червень 2016 р. включно – викладач-стажист кафедри міжнародної мовної комунікації факультету романо-германських мов Національного університету «Острозька академія». З 1 вересня 2016 р. по 31 серпня 2017 р. включно – викладач-стажист кафедри міжнародних відносин факультету міжнародних відносин Національного університету «Острозька академія». З 1 вересня 2017 р. – старший викладач кафедри міжнародних відносин факультету міжнародних відносин Національного університету «Острозька академія». Згідно з рішенням Вченої ради Національного університету «Острозька академія» №14 від 25 червня 2020 р. Августюк М. М. переведена на посаду доцента кафедри міжнародних відносин.

Роботи

Публікації

Статті

Avhustiuk M. M. Emotional context of the accurate and inaccurate metacognitive monitoring levels / М. М. Avhustiuk // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2022. — № 14. — С.. 71–79.

Статті

Avhustiuk M. Psychological assistance in reducing english language anxiety in university students / Avhustiuk Mariia // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог, 2021. — № 12. — С. 26–34.
Августюк М. М. Теоретичний аналіз концептуальних підходів до операціоналізації емоційного інтелекту / М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2021. — № 13. — С. 81–87.
Konopka N. ONLINE STUDYING INSTRUCTIONAL MEASURES AT THE INTERNATIONAL RELATIONS DEPARTMENT / Natalia Konopka, Mariia Avhustiuk, Iryna Tymeichuk, Oksana Sakhniuk, Eduard Balashov // Journal of Education Culture and Society. — 2021. — Vol. 12, No. 1. — Р. 322–334.
Avhustiuk M. M. Background in measures of metacognitive monitoring / Avhustiuk M. M. // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». — Херсон : Херсонський державний університет, 2021. — Вип. 1. — С. 60–66.
Августюк М. М. Основні науково-психологічні підходи до вивчення емоційного інтелекту / М. М. Августюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. — Київ, 2021. — Том 32 (71), № 1. — С. 81–86.
Avhustiuk M. M. Psychological assistance in reducing English language anxiety in university students / Avhustiuk M. M. // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2021. — № 12. — С. 26–34.

Підручники, навчальні посібники, навчально-методичні посібники

Августюк М. М. Методичні рекомендації до зниження мовної тривожності в здлбувачів вищоїосвіти підчас вивчення іноземної мови. — Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2020. — 112 с.

Статті

Avhustiuk M. Metacognitive monitoring accuracy and learning achievement success of university students / Avhustiuk M. // Журнал «Психологічні перспективи» (Psychological Prospects Journal). — Луцьк, 2020. — Вип. 36. — С. 10–21.
Avhustiuk M. Metacognitive monitoring in the self-regulated learning paradigm / Avhustiuk M. // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. — К. : Національний авіаційний університет, 2020. — Вип. 2, № 17. — С. 100–108.

Статті

Avhustiuk M. Peculiarities of efficient metacognitive monitoring of university students’ learning activity / Avhustiuk M. // Наукові записки. Серія «Психологія». — Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2019. — Вип. 8. — С. 57–60.

Статті

Avhustiuk M. M. The Illusion of Knowing in Metacognitive Monitoring: Effects of the Type of Information and of Personal, Cognitive, Metacognitive, and Individual Psychological Characteristics / М. М. Avhustiuk, I. D. Pasichnyk, R. V. Kalamazh // Europe's Journal of Psychology. — 2018. — Vol. 14 (2). — S. 317–341.
Kalamazh R. Learning motivation in metacognitive monitoring reliability / R. Kalamazh, M. Avhustiuk // Психологічні перспективи. — Луцьк : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2018. — Вип. 31. — С. 107–117.

Статті

Pasichnyk I. The illusion of knowing from perspective of metacognitive monitoring accuracy of educational activity of university students / I. Pasichnyk, R. Kalamazh, M. Avgustiuk // Psychologiczne Zeszyty Naukowe : Polrocznik Instytutu Psychologii Universytetu Zielonogorskiego. — 2017. — Issue 1. — Р. 89–102.

Статті

Августюк М. М. Характеристика структури та змісту тренінгової програми з оптимізації процесу метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності // М. М. Августюк // Наукові записки. Серія «Психологія». — Острог : Вид-во НаУОА, 2016. — Вип. 3. — С. 3–17.
Каламаж Р. В. Ілюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу / Р. В. Каламаж, М. М. Августюк // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог : Вид-во НаУОА, 2016. — Вип. 4. — С. 19–29.

Тези

Августюк М. М. Особливості прояву ілюзії знання в метакогнітивному моніторингу навчальної діяльності / М. М. Августюк // Психологія: реальність і перспективи : збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. — Рівне : О. Зень, 2016. — Вип. 6. — С. 11–17.
Августюк М. М. Психологічні особливості об’єктивності метакогнітивного моніторингу / М. М. Августюк // Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації : матеріали всеукраїнської наукової конференції (4–5 грудня 2015 р., м. Дніпропетровськ). — Дніпропетровськ : Роял Принт, 2016. — Ч. ІІ. — С. 35–37.

Статті

Августюк М. М. Вплив зовнішніх чинників на об’єктивність метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів / М. М. Августюк // Наукові записки. Серія «Психологія». — Острог : Вид-во НаУОА, 2015. — Вип. 1. — С. 18–28.
Августюк М. М. Ілюзія знання як проблема в навчальній діяльності студентів / М. М. Августюк // Науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал «Психологія особистості». — Івано-Франківськ, 2015. — Вип. 1 (6). — С. 260–269.
Августюк М. М. Особистісні чинники об’єктивності метакогнітивного моніторингу / М. М. Августюк // Вісник Національного авіаційного університету. Серія : Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. — К. : НАУ, 2015. — Вип. 1 (6). — С. 12–17.
Avgustiuk M. M. Situational factors of the illusion of knowing in the educational activity of students / M. M. Avgustiuk // Virtus : Scientific Journal. — 2015. — Issue 4. — Р. 53–56.
Avgustiuk M. M. The illusion of knowing from the indexes of confidence, calibration and resolution perspective / M. M. Avgustiuk // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. — 2015. — III (37), Issue 75. — Р. 88–90.

Тези

Августюк М. М. Зв’язок видового спектру метакогнітивного моніторингу з результативністю навчальної діяльності / М. М. Августюк // Збірник тез доповідей за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми наукового й освітнього простору в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів». — Мукачево, 2015. — Т. 2. — С. 11–13.

Статті

Пасічник І. Д. Метакогнітивний моніторинг як регулятивний аспект метапізнання / І. Д. Пасічник, Р. В. Каламаж, М. М. Августюк // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Тематичний випуск : Актуальні проблеми когнітивної психології. — Острог : Вид-во НаУОА, 2014. — Вип. 28. — С. 3–16.
Августюк М. М. Метакогнітивний моніторинг як складова метапізнання / М. М. Августюк // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог : Вид-во НаУОА, 2014. — Вип. 3. — С. 3–7.
Августюк М. Ілюзія знання в метакогнітивному моніторингу процесу навчання: основні аспекти та змістові характеристики / М. Августюк // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка». — Острог, 2014. — Вип. 26. — С. 3–6.

Тези

Августюк М. М. Ілюзія знання як метакогнітивне явище: контекстний огляд основних теорій / М. М. Августюк // Міжнародна інтернет-конференція «Сучасні дослідження когнітивної психології» : матеріали конференції. — Острог : Вид-во НаУОА, 2014. — Вип. 2. — С. 20–21.
Августюк М. М. Ілюзія знання: основні аспекти, властивості та змістові характеристики [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Дні науки Національного університету «Острозька академія» (ХІХ наукова викладацько-студентська конференція). — Острог : НаУОА, 2014. — Режим доступу : http://eprints.oa.edu.ua/3064/. — Назва з екрана.

Статті

Августюк М. Значення та інтерпретація рівнів дискурсу і тексту в теорії комунікативного акту / М. Августюк // Нова педагогічна думка. — 2013. — № 2. — С. 95–99.

Статті

Новоселецька С. В. Дискурс-аналіз як предмет міждисциплінарних досліджень / С. В. Новоселецька, М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Сер. : Психологія і педагогіка. — 2011. — Вип. 17. — С. 263–276.

Сертифікати