Профіль користувача

Зубарєва Марія Анатоліївна

Резюме

Вища, журналіст. Закінчила Київський державний університет ім. Тараса Шевченка у 1992. Кандидат наук із соціальних комунікацій, дисертація «Антикризові PR-комунікації у газорозподільній галузі» (2012).  

Досвід координації проектів і керівної діяльності

З 2003-2015 - співзасновник, виконавчий директор,  консалтингова компанія «Статський радник»

2006-2007 - виконавчий  директор  журналу «Профіль-Україна»

2002 – 2004  - Виконавчий  директор,  компанії «Центр оцінки політичних ризиків»

2000 – теп. Час президент  ВА «Солідарність журналістів»

 

Академічні посади

2008-2010 – асистент кафедри Реклами та зв’язків з громадськістю КНУ ім.. Т. Шевченка

 2012 - теп. час –  кафедра документознавства та інформаційної діяльності НУ «Острозька академія», старший науковий співробітник, доцент

 

Досвід роботи:

2019 - теп. час - експерт УКФ

2018 - радник міністра фінансів України

2010 - 2018 - приватний консультант із антикризових PR-комунікацій та соціальних комунікацій

2008 – 2010 -  ООО «Газекс - Україна»,  радник генерального директора по зв’язках з     громадськістю

2001 - 2005  -  АТ «Укртатнафта»,  керівник прес-служби

1999 - 2001 -  газета  «КоммерсантЪ - Украина», головний редактор

1997-1998 – газета «Всеукраинские ведомости», оглядач

1996-1997 - Газета «Бізнес», оглядач

1992 – 1995 – викладач у середній школі при посольстві РФ у КНДР

1990 – 1991 – сахалінська обласна телерадіокомпанія, кореспондент

Професійні інтереси: Соціальні комунікації, масова психологія, кризи, пропаганда, маніпуляції

Особисті інтереси та хобі: самостійні мандри, музика, література, кулінарія

Розробка стратегій і тактик, антикризові комунікації, робота «проти», співпраця із ЗМК, написання текстів будь-якої складності (статей, прес-релізів, постів у соцмережах, інтерв’ю, аналітики, коментарів),   робота із відео-контентомвидання корпоративних, загально-політичних та спеціалізованих медіа, підготовка та проведення прес-заходів, медіа-планування, моніторинг, розробка та наповнення сайтів, редакторство, залучення експертів тощо. 

Роботи

Наукова робота

Відкрита лекція "Вплив незалежних медіа на формування громадянської ідентичності українців" Університет ім. Адама Міцкевича, (Познань, Польща"

Наукова робота

Комунікаційний вплив цифровізації на зміну цінностей. Стокгольмська школа економіки. Рига
Формування колективного настрою через астротурфінг. Стокгольмська школа економіки. Рига

Організаційна робота

Гарант магістерської програми "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа"

Методична робота

Зубарєва М. А. Прикладні антикризові pr-технології . Навчальний посібник/ М.А. Зубарєва. – Під ред.. І. Пасічника. - Острог: ІГСУ, Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2014. – 162 с.

Наукова робота

Innovations in science: the chellenges of our time

Організаційна робота

Засідання Кафедри документознавства та інформаційної діяльності

Наукова робота

Zubarieva M., Mykolaichuk V. Propaganda of gender equality (on the example of female entrepreneurship in Ukraine): tactical aspects and results[Текст] М. А. Зубарєва, В. Миколайчук // International Journal of Legal Studies No 2 (2) 2017 ISSN 2543-7097 2017 Copyright by International Institute of Innovation «Science-Education-Development» in Warsaw. 389 с. Стор 317 - 329
Zubarieva M. Головні тренди готельного бізнесу на digital-ринку // Skopus. Zubarieva M. Major hotel business trends in digital market / Mariia Zubarieva // The Economic Annals-ХХI Journal N 7-8(2) 2015. Scopus
Зубарєва М. А.. Anti-crisis communications in crisis management [Текст] М. А. Зубарєва // Index Copernicus. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка»: науковий журнал. Острог. : Вид-во НаУОА, березень 2018. № 8(36), 114 с. Стор. 19-24
Zubarieva M., Shturkhetsky S. Marketing features of promotion of social business in social networks [Текст] М.А. Зубарєва, С. В. Штурхецький//Web of Science. Науковий вісник Полісся. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. - №1(13). Ч. 2. – 239 c. Стор. 205-209 Web of Science
Зубарєва М. А.. Anti-crisis communications in crisis management [Текст] М. А. Зубарєва // Index Copernicus. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка»: науковий журнал. Острог. : Вид-во НаУОА, березень 2018. № 8(36), 114 с. Стор. 19-24
Зубарєва М. А., Пастух Ю. В. Тактика пропаганди національної ідеї «правих» партій у Європі [Текст]. М. А. Зубарєва // Інформаційне суспільство. Інформаційне суспільство : науковий журнал / голова редкол. В. В. Різун ; голов. ред. В. Ф. Іванов ; Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. 2017. Вип. 26. 72 с.
Зубарєва М. А. Новітні медіа як каталізатор ризиків у суспільстві [Текст]. М. А. Зубарєва // Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 5 квітня 2017 р.). – К. : Інститут журналістики, 2017. – 248 с. стор. 78-82

Наукова робота

Зубарєва М. Вплив соціальних комунікацій на трансформацію ментальності суспільства. Training course “Cultorology, Sociology and Pedagogy” in the International Institute of Innovations “Science – Education-Development”. (1 червня -30 листопада 2016 р., м. Варшава).

Наукова робота

Зубарєва М. А. Групи у соціальних мережах як інструмент побудови громадянського суспільства [Текст]. М. А. Зубарєва // Global world : науковий альманах. – Острог : Вид-во НаУОА, 2016. – Т 2 (2)..-2016. – Вип. 1. – С. 94-99.

Наукова робота

Пропаганда європейських цінностей в соціальних мережах: лобіювання теми гендерної рівності в Україні [Текст]. // Global world : науковий альманах. – Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія» 2015. – Т 1 (1)..-2015. – Вип. 1. – С. 12–19.
Психолінгвістичний підтекст подій Євромайдану в незалежній Україні [Текст] / М. А. Зубарєва // Збірник наукових праць «Психолінгвістика». – Переяслав - Хмельницький: Вид-во ФОП Лукашевич О. М., 2015. – Вип. 18 (2). – С. 150–160.
Аналіз інформаційної війни між Росією та Україною в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / М. А. Зубарєва // Інформаційне суспільство. - 2015. - Вип. 21. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_21_3
Європейська інформаційна політика та інтеграція моделі європейського інформаційного суспільства в українські медіа [Текст] М. А. Зубарєва // Збірник наукових праць «Діалог: медіа-студії» - Одеса: вид-во «Астропринт», 2015. – Вип. 20. – с. 162-171.
Управління масами в епоху суспільства споживання Альманах «Грані», "Соціологія" № 2 (118) лютий 2015. – С. 53-57
Особливості реклами та ПР в туризмі Альманах «Грані» , "Соціологія" № 7 (123) липень 2015 р. – С.181-189
Інструменти популяризації готелю у соціальних мережах [Електронний ресурс] Глобальні та національні проблеми економіки. — 2015. — берез. (Вип. 4). — С. 738-742.

Публікації

Статті

Zubarieva M. Marketing features of promotion of social business in social networks / М. Zubarieva, S. Shturkhetsky // Науковий вісник Полісся. — Чернігів : ЧНТУ, 2018. — № 1 (13), ч. 2. — С. 205–209.
Зубарєва М. А. Anti-crisis communications in crisis management / М. А. Зубарєва // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2018. — № 8 (36).— С. 19–23.
Зубарєва М. А. Новітні медіа як каталізатор ризиків у суспільстві / М. А. Зубарєва // Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 5 квітня 2017 р.). — К. : Інститут журналістики, 2017. — С. 78–82.

Статті

Зубарєва М. А. Новітні медіа як каталізатор ризиків у суспільстві / М. А. Зубарєва // Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 5 квітня 2017 р.). — К. : Інститут журналістики, 2017. — С. 78–82.
Зубарєва М. А. Тактика пропаганди національної ідеї «правих» партій у Європі / М. А. Зубарєва, Ю. В. Пастух // Інформаційне суспільство : науковий журнал / голова редкол. В. В. Різун ; голов. ред. В. Ф. Іванов. — К. : Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, 2017. — Вип. 26. — С. 72.
Zubarieva M. Propaganda of gender equality (on the example of female entrepreneurship in Ukraine): tactical aspects and results / М. Zubarieva, V. Mykolaichuk // International Journal of Legal Studies. — 2017. — No 2 (2). — С. 317–326.

Статті

Зубарєва М. А. Групи в соціальних мережах як інструмент побудови громадянського суспільства / М. А. Зубарєва // Global world: науковий альманах. — 2016. — № 2 (ІI). — С. 104–108.
Зубарєва М. А. Групи у соціальних мережах як інструмент побудови громадянського суспільства / М. А. Зубарєва // Global world : науковий альманах. — Острог : Вид-во НаУОА, 2016. — Т. 2 (2). — Вип. 1. — С. 94–99.

Статті

Зубарєва М. Пропаганда європейських цінностей в соціальних мережах: лобіювання теми гендерної рівності в Україні / М. Зубарєва // Global world : scientific almanac. — 2015. — V. 1 (1). — С. 14–19.
Zubarieva M. Major hotel business trends in digital market / Mariia Zubarieva // The Economic Annals-ХХI Journal. 2015. — N 7–8 (2).
Зубарєва М. Управління масами в епоху суспільства споживання / М. Зубарєва // Альманах «Грані». "Соціологія". — 2015. — № 2 (118). — С. 53–57.
Зубарєва М. Особливості реклами та ПР в туризмі / М. Зубарєва // Альманах «Грані». "Соціологія". — 2015. — № 7 (123). — С. 181–188.
Зубарєва М. Інструменти популяризації готелю у соціальних мережах / М. Зубарєва // Глобальні та національні проблеми економіки. — 2015. — Вип. 4. — С. 738–742.
Зубарєва М. А. Аналіз інформаційної війни між Росією та Україною в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / М. А. Зубарєва // Інформаційне суспільство. — 2015. — Вип. 21. — С. 6–11. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_21_0. — Назва з екрана.
Зубарєва М. А. Психолінгвістичний підтекст подій Євромайдану в незалежній Україні / М. А. Зубарєва // Збірник наукових праць «Психолінгвістика». — Переяслав - Хмельницький : Вид-во ФОП Лукашевич О. М., 2015. — Вип. 18 (2). — С. 150–160.
Зубарєва М. А. Європейська інформаційна політика та інтеграція моделі європейського інформаційного суспільства в українські медіа / М. А. Зубарєва // Збірник наукових праць «Діалог: медіа-студії». — Одеса : Вид-во «Астропринт», 2015. — Вип. 20. — С. 162–171.
Зубарєва М. А. Пропаганда європейських цінностей в соціальних мережах: лобіювання теми гендерної рівності в Україні / М. А. Зубарєва // Global world : науковий альманах. — Острог : Вид-во НаУОА, 2015. — Т. 1. — Вип. 1. — С. 12–19.

Підручники, навчальні посібники, навчально-методичні посібники

Прикладні антикризові PR-технології : навчальний посібник / М. А. Зубарєва. — Острог : Вид-во НаУОА, 2014. — 162 с.

Сертифікати

Назва - тренінговий курс «Культурологія, Соціологія та Педагогіка» у Міжнародному інституті інновацій (Варшава, 2016) (31.10.2016)
Назва - Майстер-клас Філіпа Котлера «Управління та маркетинг в епоху потрясінь» (Київ, 2009) (21.10.2009)
Назва - Впровадження гендерного підходу: нові можливості для журналістики. Одеса (05.09.2014)
Назва - Диплом MASHAV (15.06.2017)
Назва - Тренінговий курс «Використання ІКТ для підтримки жіночого підприємництва" Хайфа (17.06.2017)
Назва - Сертифікат на знання польської мови В2 (22.02.2018)