Зубарєва Марія Анатоліївна

Вчене звання

кандидат наук із соціальних комунікацій

Кафедра

Інформаційно-документних комунікацій

Резюме

Вища, журналіст. Закінчила Київський державний університет ім. Тараса Шевченка у 1992. Кандидат наук із соціальних комунікацій, дисертація «Антикризові PR-комунікації у газорозподільній галузі» (2012).  

Досвід координації проектів і керівної діяльності

З 2003-2015 - співзасновник, виконавчий директор,  консалтингова компанія «Статський радник»

2006-2007 - виконавчий  директор  журналу «Профіль-Україна»

2002 – 2004  - Виконавчий  директор,  компанії «Центр оцінки політичних ризиків»

2000 – теп. Час президент  ВА «Солідарність журналістів»

 

Академічні посади

2008-2010 – асистент кафедри Реклами та зв’язків з громадськістю КНУ ім.. Т. Шевченка

 2012 - теп. час –  кафедра документознавства та інформаційної діяльності НУ «Острозька академія», старший науковий співробітник, доцент

 

Досвід роботи:

2019 - теп. час - експерт УКФ

2018 - радник міністра фінансів України

2010 - 2018 - приватний консультант із антикризових PR-комунікацій та соціальних комунікацій

2008 – 2010 -  ООО «Газекс - Україна»,  радник генерального директора по зв’язках з     громадськістю

2001 - 2005  -  АТ «Укртатнафта»,  керівник прес-служби

1999 - 2001 -  газета  «КоммерсантЪ - Украина», головний редактор

1997-1998 – газета «Всеукраинские ведомости», оглядач

1996-1997 - Газета «Бізнес», оглядач

1992 – 1995 – викладач у середній школі при посольстві РФ у КНДР

1990 – 1991 – сахалінська обласна телерадіокомпанія, кореспондент

Професійні інтереси: Соціальні комунікації, масова психологія, кризи, пропаганда, маніпуляції

Особисті інтереси та хобі: самостійні мандри, музика, література, кулінарія

Розробка стратегій і тактик, антикризові комунікації, робота «проти», співпраця із ЗМК, написання текстів будь-якої складності (статей, прес-релізів, постів у соцмережах, інтерв’ю, аналітики, коментарів),   робота із відео-контентомвидання корпоративних, загально-політичних та спеціалізованих медіа, підготовка та проведення прес-заходів, медіа-планування, моніторинг, розробка та наповнення сайтів, редакторство, залучення експертів тощо. 

Роботи

Публікації

Статті

Zubarieva M. Marketing features of promotion of social business in social networks / М. Zubarieva, S. Shturkhetsky // Науковий вісник Полісся. — Чернігів : ЧНТУ, 2018. — № 1 (13), ч. 2. — С. 205–209.
Зубарєва М. А. Anti-crisis communications in crisis management / М. А. Зубарєва // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2018. — № 8 (36).— С. 19–23.
Зубарєва М. А. Новітні медіа як каталізатор ризиків у суспільстві / М. А. Зубарєва // Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 5 квітня 2017 р.). — К. : Інститут журналістики, 2017. — С. 78–82.

Статті

Зубарєва М. А. Новітні медіа як каталізатор ризиків у суспільстві / М. А. Зубарєва // Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 5 квітня 2017 р.). — К. : Інститут журналістики, 2017. — С. 78–82.
Зубарєва М. А. Тактика пропаганди національної ідеї «правих» партій у Європі / М. А. Зубарєва, Ю. В. Пастух // Інформаційне суспільство : науковий журнал / голова редкол. В. В. Різун ; голов. ред. В. Ф. Іванов. — К. : Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, 2017. — Вип. 26. — С. 72.
Zubarieva M. Propaganda of gender equality (on the example of female entrepreneurship in Ukraine): tactical aspects and results / М. Zubarieva, V. Mykolaichuk // International Journal of Legal Studies. — 2017. — No 2 (2). — С. 317–326.

Статті

Зубарєва М. А. Групи в соціальних мережах як інструмент побудови громадянського суспільства / М. А. Зубарєва // Global world: науковий альманах. — 2016. — № 2 (ІI). — С. 104–108.
Зубарєва М. А. Групи у соціальних мережах як інструмент побудови громадянського суспільства / М. А. Зубарєва // Global world : науковий альманах. — Острог : Вид-во НаУОА, 2016. — Т. 2 (2). — Вип. 1. — С. 94–99.

Статті

Зубарєва М. Пропаганда європейських цінностей в соціальних мережах: лобіювання теми гендерної рівності в Україні / М. Зубарєва // Global world : scientific almanac. — 2015. — V. 1 (1). — С. 14–19.
Zubarieva M. Major hotel business trends in digital market / Mariia Zubarieva // The Economic Annals-ХХI Journal. 2015. — N 7–8 (2).
Зубарєва М. Особливості реклами та ПР в туризмі / М. Зубарєва // Альманах «Грані». "Соціологія". — 2015. — № 7 (123). — С. 181–188.
Зубарєва М. А. Аналіз інформаційної війни між Росією та Україною в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / М. А. Зубарєва // Інформаційне суспільство. — 2015. — Вип. 21. — С. 6–11. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_21_0. — Назва з екрана.
Зубарєва М. А. Психолінгвістичний підтекст подій Євромайдану в незалежній Україні / М. А. Зубарєва // Збірник наукових праць «Психолінгвістика». — Переяслав - Хмельницький : Вид-во ФОП Лукашевич О. М., 2015. — Вип. 18 (2). — С. 150–160.
Зубарєва М. Управління масами в епоху суспільства споживання / М. Зубарєва // Альманах «Грані». "Соціологія". — 2015. — № 2 (118). — С. 53–57.
Зубарєва М. Інструменти популяризації готелю у соціальних мережах / М. Зубарєва // Глобальні та національні проблеми економіки. — 2015. — Вип. 4. — С. 738–742.
Зубарєва М. А. Європейська інформаційна політика та інтеграція моделі європейського інформаційного суспільства в українські медіа / М. А. Зубарєва // Збірник наукових праць «Діалог: медіа-студії». — Одеса : Вид-во «Астропринт», 2015. — Вип. 20. — С. 162–171.
Зубарєва М. А. Пропаганда європейських цінностей в соціальних мережах: лобіювання теми гендерної рівності в Україні / М. А. Зубарєва // Global world : науковий альманах. — Острог : Вид-во НаУОА, 2015. — Т. 1. — Вип. 1. — С. 12–19.

Підручники, навчальні посібники, навчально-методичні посібники

Прикладні антикризові PR-технології : навчальний посібник / М. А. Зубарєва. — Острог : Вид-во НаУОА, 2014. — 162 с.

Сертифікати

Сертифікат на знання польської мови В2 (22.02.2018 р.)

Майстер-клас Філіпа Котлера «Управління та маркетинг в епоху потрясінь» (Київ, 2009) (21.10.2009 р.)
тренінговий курс «Культурологія, Соціологія та Педагогіка» у Міжнародному інституті інновацій (Варшава, 2016) (31.10.2016 р.)
Впровадження гендерного підходу: нові можливості для журналістики. Одеса (05.09.2014 р.)
Тренінговий курс «Використання ІКТ для підтримки жіночого підприємництва" Хайфа (17.06.2017 р.)
Диплом MASHAV (15.06.2017 р.)