Тимощук Єлизавета Анатоліївна
Науковий ступінь відсутній
Психології та педагогіки
Резюме
2013-2017 рр. - бакалавр психології, Національний університет «Острозька академія»;
2017-2019 рр. - магістр психології, Національний університет «Острозька академія»;
2019–2023 рр. – здобувачка третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія (доктор філософії), Національний університет «Острозька академія».
2018 р. – лаборантка кафедри психології та педагогіки Національного університету «Острозька академія»;
2018–2020 рр. – старша лаборантка кафедри психології та педагогіки Національного університету «Острозька академія»;
2020–2021 рр. – заступниця декана з навчально-виховної роботи факультету політико-інформаційного менеджменту Національного університету «Острозька академія»;
2019–2025 рр. – викладачка кафедри психології Національного університету «Острозька академія»;
2021–2023 рр. – провідна фахівчиня інформаційно-рекламного відділу Національного університету «Острозька академія»;
2024–2025 рр. – заступниця декана з навчально-виховної та профорієнтаційної роботи Навчально-наукового інституту міжнародних відносин та національної безпеки Національного університету «Острозька академія»;
з 2025 р. – старша викладачка кафедри психології.
Роботи
Публікації
Статті
Kalamazh R. Coping Styles and Self-Regulation Abilities as Predictors of Anxiety / Kalamazh Ruslana, Voloshyna-Narozhna Viktoriia, Tymoshchuk Yelyzaveta, Balashov Eduard // Insight. — 2024. — Вип.12. — С. 96–114.
Каламаж Р. В. Теоретико-методологічні аспекти дослідження резилієнсу освітніх організацій / Каламаж Р. В., Тимощук Є. А. // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2024. — № 17. — С. 98–105.
Статті
Каламаж В. О., Тимощук Є. А., Краснопір А. Б., Дорощук Г. Р.Копінг-стратегії як механізм саморегуляції у навчальній діяльності студентів / Каламаж В. О. // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2023. — Вип. 16. — С. 28–35.
Статті
Voloshyna-Narozhna V. The effects of psychological readiness for change and work experience on teaching online during the Covid-19 pandemic period/ Viktoriia Voloshyna-Narozhna, Olha Tkachuk, Yelyzaveta Tymoschuk, Yuriy Plyska, Ivanna Shestopal // The Youth Voice Journal. — 2022. — Р. 83–94.
Тимощук Є. А. Роль інтуїції в структурі саморегуляції в умовах невизначеності / Тимощук Є. А., Бруяка І. С., Любомирський В. О. // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2022. — № 15. — С. 52–61.
Статті
Гандзілевська Г. Б. Психологічні умови формування дитячої обдарованості в метафоричних наративах острозьких письменників-емігрантів крізь призму психологічного імунітету та саморегуляції / Гандзілевська Г. Б., Ратінська О. М., Тимощук Є. А. // Розвиток обдарованої особистості: світовий та вітчизняний контексти : матеріали методологічного семінару (Київ, 18–20 листопада 2021 року). — Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021. — С. 105–110.
Горбач І. В. Проблема визначення поняття «професійне самовизначення» в психології / І. В. Горбач, Є. А. Тимощук // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2021. — № 13. — С. 25–28.