Тимощук Єлизавета Анатоліївна

Вчене звання

Науковий ступінь відсутній

Кафедра

Психології та педагогіки

Резюме

2013-2017 рр. - бакалавр психології, Національний університет «Острозька академія»;
2017-2019 рр. - магістр психології, Національний університет «Острозька академія»;

2019–2023 рр. – здобувачка третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія (доктор філософії), Національний університет «Острозька академія».

2018 р. – лаборантка кафедри психології та педагогіки Національного університету «Острозька академія»;
2018–2020 рр. – старша лаборантка кафедри психології та педагогіки Національного університету «Острозька академія»;
2020–2021 рр. – заступниця декана з навчально-виховної роботи факультету політико-інформаційного менеджменту Національного університету «Острозька академія»;
2019–2025 рр. – викладачка кафедри психології Національного університету «Острозька академія»;
2021–2023 рр. – провідна фахівчиня інформаційно-рекламного відділу Національного університету «Острозька академія»;
2024–2025 рр. – заступниця декана з навчально-виховної та профорієнтаційної роботи Навчально-наукового інституту міжнародних відносин та національної безпеки Національного університету «Острозька академія»;
з 2025 р. – старша викладачка кафедри психології.

Роботи

Публікації

Статті

Coping Styles and Self-Regulation Abilities as Predictors of Anxiety
Kalamazh R. Coping Styles and Self-Regulation Abilities as Predictors of Anxiety / Kalamazh Ruslana, Voloshyna-Narozhna Viktoriia, Tymoshchuk Yelyzaveta, Balashov Eduard // Insight. — 2024. — Вип.12. — С. 96–114.
Теоретико-методологічні аспекти дослідження резилієнсу освітніх організацій
Каламаж Р. В. Теоретико-методологічні аспекти дослідження резилієнсу освітніх організацій / Каламаж Р. В., Тимощук Є. А. // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2024. — № 17. — С. 98–105.

Статті

Копінг-стратегії як механізм саморегуляції у навчальній діяльності студентів
Каламаж В. О., Тимощук Є. А., Краснопір А. Б., Дорощук Г. Р.Копінг-стратегії як механізм саморегуляції у навчальній діяльності студентів / Каламаж В. О. // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2023. — Вип. 16. — С. 28–35.

Статті

The effects of psychological readiness for change and work experience on teaching online during the Covid-19 pandemic period
Voloshyna-Narozhna V. The effects of psychological readiness for change and work experience on teaching online during the Covid-19 pandemic period/ Viktoriia Voloshyna-Narozhna, Olha Tkachuk, Yelyzaveta Tymoschuk, Yuriy Plyska, Ivanna Shestopal // The Youth Voice Journal. — 2022. — Р. 83–94.
Роль інтуїції в структурі саморегуляції в умовах невизначеності
Тимощук Є. А. Роль інтуїції в структурі саморегуляції в умовах невизначеності / Тимощук Є. А., Бруяка І. С., Любомирський В. О. // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2022. — № 15. — С. 52–61.

Статті

Voloshyna-Narozhna V. The effects of psychological readiness for change and work experience on teaching online during the Covid-19 pandemic period» / Viktoriia Voloshyna-Narozhna, Olha Tkachuk, Yelyzaveta Tymoschuk, Yuriy Plyska, Ivanna Shestopal // The Youth Voice Journal. — 2022. — Р. 83–94.
Психологічні умови формування дитячої обдарованості в метафоричних наративах острозьких письменників-емігрантів крізь призму психологічного імунітету та саморегуляції
Гандзілевська Г. Б. Психологічні умови формування дитячої обдарованості в метафоричних наративах острозьких письменників-емігрантів крізь призму психологічного імунітету та саморегуляції / Гандзілевська Г. Б., Ратінська О. М., Тимощук Є. А. // Розвиток обдарованої особистості: світовий та вітчизняний контексти : матеріали методологічного семінару (Київ, 18–20 листопада 2021 року). — Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021. — С. 105–110.
Проблема визначення поняття «професійне самовизначення» в психології
Горбач І. В. Проблема визначення поняття «професійне самовизначення» в психології / І. В. Горбач, Є. А. Тимощук // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2021. — № 13. — С. 25–28.

Статті

Горбач І. В. Проблема визначення поняття «професійне самовизначення» в психології / І. В. Горбач, Є. А. Тимощук // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2021. — № 13. — С. 25–28.
Гандзілевська Г. Б. Психологічні умови формування дитячої обдарованості в метафоричних наративах острозьких письменників-емігрантів крізь призму психологічного імунітету та саморегуляції / Гандзілевська Г. Б., Ратінська О. М., Тимощук Є. А. // Розвиток обдарованої особистості: світовий та вітчизняний контексти : матеріали методологічного семінару (Київ, 18–20 листопада 2021 року). — Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021. — С. 105–110.
Гандзілевська Г. Можливості психодрами у реалізації компетентнісного підходу в освітньому просторі / Гандзілевська Г., Тимощук Є. // Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 26–27 травня 2021 року) / за наук. ред. д. пед. наук С. З. Романюк. — Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2021. — С. 134–136.

Тези

Тимощук Є. А. «Оптимізація метакогнітивного моніторингу запам’ятовування інформації у процесі навчальної діяльності» / Тимощук Є. А., Ткачук О. В. // Сучасні дослідження когнітивної психології : збірник тез Міжнародної інтернетконференції (м. Острог, 31 травня 2021 р.). — Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2021. — С. 24–27.

Статті

Тимощук Є. А. Психолого-акмеологічні умови формування професійних компетентностей психологів / Є. А. Тимощук // Студентські наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія “Соціально-політичні науки” / укл. О. В. Матласевич, В. М. Лебедюк. — Острог : Вид-во НаУОА, 2019. — Вип. 12 — С.148.

Сертифікати

Медіаграмотність для освітян (14.03.2021 р.)
Психологія стресу та способи боротьби з ним (24.03.2021 р.)
Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти (23.03.2021 р.)
Медіаграмотність: практичні навички (29.03.2021 р.)
5 кроків до ментального здоров'я під час пандемії (06.04.2021 р.)
Критичне мислення для освітян (06.04.2021 р.)
Освітні інструменти критичного мислення (24.03.2021 р.)

«Нейрогенна дисфункція кишечника» із серії «Spina Bifida ‐ Гідроцефалія: основи міждисциплінарної опіки» (20.04.2021 р.)
«Профілактика ортопедичних ускладнень» із серії «Spina Bifida і/або Гідроцефалія: основи міждисциплінарної опіки» (27.04.2021 р.)
«Соціальна реабілітація дітей та осіб з інвалідністю» із серії «Spina Bifida ‐ Гідроцефалія: основи міждисциплінарної опіки» (11.05.2021 р.)
«Мультидисциплінарна опіка і попередження вторинних ускладнень» із серії «Spina Bifida ‐ Гідроцефалія: основи міждисциплінарної опіки» (06.04.2021 р.)
«Нейрохірургічна допомога: Спіна Біфіда» із серії «Spina Bifida ‐ Гідроцефалія: основи міждисциплінарної опіки» (23.03.2021 р.)
Нейрохірургічна допомога: Гідроцефалія» із серії «Spina Bifida - гідроцефалія: основи міждисциплінарної опіки»" (30.03.2021 р.)
«Нейрогенний сечовий міхур» із серії «Spina Bifida ‐ Гідроцефалія: основи міждисциплінарної опіки» (13.04.2021 р.)
«Пренатальні перспективи» із серії «Spina Bifida і/або Гідроцефалія: основи міждисциплінарної опіки» (21.03.2021 р.)
Семінар "Створення підримуючого середовища в освітньому просторі" (14.11.2021 р.)
Учасник методологічного семінару «Розвиток обдарованої особистості: світовий та вітчизняний контексти»,18-20 листопада 2021 року (17.11.2021 р.)

Сертифікат "Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні дослідження когнітивної психології" (ICRACP-2021) (30.05.2021 р.)
Студентський міжвузівський Е-вебінар, присвячений 150-літтю від дня народження Лесі Українки (25 лютого 2021 р.) (24.02.2021 р.)
Науково-практична конференція “Рівні серед Рівних: інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми проблемами" (16.12.2021 р.)
Сертифікат учасника науково-практичної конференції з міжнародною участю «Нова українська школа: Досвід. Проблеми. Перспективи» (18.11.2020 р.)
МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «РОЗВИТОК ОСВІТНІХ СИСТЕМ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ» (26 -27 травня 2021 року) (26.05.2021 р.)

Стажування "Волинська бізнес школа" (31.08.2021 р.)

"Перезавантаження+" (21.02.2020 р.)
Сертифікат "Мистецтво самопрезентації" (19.04.2016 р.)
Програма «Вища школа» проєкту «Навчаємося разом» (21.12.2021 р.)