Карповець Христина Миколаївна
Резюме
Національний університет "Острозька академія" (2008 - 2013 рр.);
спеціальність 8.02030301 "Українська мова та література";
кваліфікація - магістр філології, викладач української мови і літератури.
Місце роботи - кафедра української мови і літератури Національного університету "Острозька академія". Досвід науково-педагогічної діяльності - з 2013 року.
Коло наукових інтересів: фонетика й правопис української мови; риторика, комунікативна й сугестивна лінгвістика; методи навчання й викладання у вищій школі.
Роботи
Наукова робота
Керівниця культуромовного гуртка "Мовленєєвий путівник"
Організаційна робота
Участь у засіданнях кафедри української мови і літератури
Інші види робіт
Планування й організація роботи у фейсбучній групі "Українська філологія в Острозькій академії"
Наукова робота
ХXVІ наукова викладацько-студентська конференція «Дні науки в Острозькій академії» (м. Острог, 11–14 травня 2021 року); тема доповіді "Мовна комунікація учасників освітнього процесу в онлайн-середовищі:
лінгвокомунікативний та лінгводидактичний аспекти"
Інші види робіт
Розроблення матеріалів навчальної практики (УФ-21)
Наукова робота
Карповець Х. М. Формування правописної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури у процесі навчання мовознавчих дисциплін
Karpovets, M, & Karpovets, K. “A Performative Perspective on Online Learning of Students in Higher Education // Youth Voice Journal: Young People In Education, Vol. 1, 2021. – P. 61-71.
ХXV наукова викладацько-студентська конференція «Дні науки в Острозькій академії» (м. Острог, 11–15 травня 2020 року); тема доповіді "Використання проєктного методу під час вивчення пунктуації"
Хом’як І. М., Карповець Х. М. Правописна компетентність як елемент професіограми викладача лінгвістичних дисциплін. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2020. VIII (87). Issue 219. С. 21–24.
Організаційна робота
Участь у засіданнях кафедри
Наукова робота
8. Карповець Х. М. Аналіз навчально-м етодичного забезпечення з вивчення правопису у вищій школі. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія «Педагогічні науки». 2019. Вип. 3 (41). C. 155–165.
Карповець Х. Новітні методи навчання в системі вишівської мовної освіти в Україні. Sciences of Europe. 2019. № 47. VOL 3. Р. 6–10.
ХVIV наукова викладацько-студентська конференція «Дні науки в Острозькій академії» (м. Острог, 13–17 травня 2019 року); тема доповіді "Правописна компетентність як результат навчання: аналіз анкетування студентів Національного університету «Острозька академія»".
Організаційна робота
Участь у засіданнях кафедри
Наукова робота
Дні науки в Острозькій академії; тема доповіді "Інтерактивні технології навчання правопису української мови".
Організаційна робота
Участь у засіданнях кафедри (щомісяця).
Наукова робота
Карповець Х. Компетентнісний підхід до формування правописної грамотності майбутнього філолога / Х. Карповець // Методичний пошук учителя-словесника. – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2016. – Вип. 5. – C. 41–45.
Карповець Х. Лінгвопсихологічні чинники порушення орфографічних норм української мови / Х. Карповець // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич : Посвіт, 2016. – Вип. 15. – С. 163–168.
Карповець Х. М. Ситуаційний метод як засіб формування правописної компетентності студента-філолога. V Міжнародна науково-практична конференція “Професійна підготовка вчителя початкових класів: актуальні проблеми філології та лінгводидактики” (2–5 червня 2016 р., м. Луцьк)
Карповець Х. Ситуаційний метод як засіб формування правописної компетентності студента-філолога / Х. Карповець // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. – Том 1. – 2016. – №1 (303). – С. 70–74.
Публікації
Монографії, енциклопедичні видання, наукові збірники
Мовна особистість в освітньому просторі : монографія / за заг. ред. І. Д. Пасічника ; редкол. О. А. Вісич, Х. М. Карповець, З. В. Столяр. — Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2021. — 270 с.
Статті
Карповець Х. Слово про Вчителя. До ювілею І. М. Хом'яка / Х. Карповець // Українська мова і література в школі. — 2021. — № 3. — С. 60–62.
Karpovets M. A .Performative Perspective on Online Learning of Students in Higher Education / Karpovets Maksym, Karpovets Khrystyna // Youth Voice Journal: Young People In Education,. — 2021. — V. 1. — Р. 61–72.
Статті
Хом’як І. М. Правописна компетентність як елемент професіограми викладача лінгвістичних дисциплін / І. М. Хом’як, Х. М. Карповець // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. — 2020. — YIII (87), Issue 219. — C. 21–24.
Тези
Карповець Х. М. Сучасні підходи до формування правописної комептентності майбутніх філологів / Х. М. Карповець // Лексико-граматична система української мови в комунікативному вимірі : збірник матеріалів Міжнародної наукової інтернет-конференції (м. Острог, 12–13 березня 2020 року) / редкол. І. М. Хом’як (відп. ред.) та ін. — Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2020. — С. 47–49.
Карповець Х. М. Статус викладача в освітньому процесі сучасного університету / Х. М. Карповець // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми). — Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. — Т. 1. — С. 231–233.
Статті
Карповець Х. Аналіз навчально-методичного забезпечення з вивчення правопису у вищій школі / Х. Карповець // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія «Педагогічні науки». — 2019. — Вип. 3 (41). — С. 155–165.
Карповець Х. Новітні методи навчання в системі вишівської мовної освіти в Україні / Х. Карповець // Sciences of Europe. — 2019. — № 47, VOL 3. — Р. 6–10.
Тези
Карповець Х. М. Проєктний метод у навчанні правопису: вища школа / Х. М. Карповець // Інновації в професійній діяльності педагога: проблеми, теорія, практика : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 17–18 жовтня 2019 р.). — Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. — С. 43–45.
Карповець Х. Правописна компетентність як результат навчання майбутніх філологів: аналіз анкетування / Х. Карповець // Філологічна освіта: компетентнісна парадигма : матеріали Міжнародної науково-практичної заочної інтернет-конференції (15 листопада 2019 р.). — Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2019. — С. 66–69.
Тези
Карповець Х. Інтерактивне навчання українського правопису у вищій школі / Х. Карповець // Глухівські наукові читання – 2018. Актуальні питання суспільних та гуманітарних наук : Г 55 матеріали VІІІ Міжнародної інтернет-конференції молодих учених і студентів (4-6 грудня 2018 р.) / відп. за випуск Вишник О. О. — Глухів, 2018. — С.106–108.
Статті
Карповець Х. Лінгвопсихологічні чинники порушення орфографічних норм української мови / Х. Карповець // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. — Дрогобич : Посвіт, 2016. — Вип. 15. — С. 163–168.
Карповець Х. Ситуаційний метод як засіб формування правописної компетентності студента-філолога / Х. Карповець // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки. — 2016. — №1 (303). — Том 1. — С. 70–74.
Карповець Х. Компетентнісний підхід до формування правописної грамотності майбутнього філолога / Х. Карповець // Методичний пошук учителя-словесника. — Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2016. — Вип. 5. — C. 41–45.
Статті
Федорич Х. М. Формування дослідницького мислення у студентів-філологів під час навчання правопису / Х. М. Федорич // Методичні студії : зб. наук.-мет. праць / укл. : Михайло Вінтонів (відпов. ред.) та ін. — Вінниця : ДонНУ, 2015. — Вип. 4. — С. 80–87.
Статті
Федорич Х. М. Дослідницьке вивчення орфоепії як основа формування орфографічної компетентності / Х. М. Федорич // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Педагогічні науки». — 2014. — № 6 (283). — С. 65–68.
Федорич Х. М. Дослідницька діяльність як процес самореалізації особистості / Х. М. Федорич // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. — Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. — Ч. 2. — С. 382–387.
Федорич Х. М. Робота зі словником як чинник формування орфографічної компетентності студента / Х. М. Федорич // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». — Острог : Вид-во НаУОА, 2014. — Вип. 29. — С. 159–161.
Федорич Х. М. Роль мотивації у формуванні правописної компетентності студентів / Х. М. Федорич // Теоретична і дидактична філологія : збірник наукових праць. — Переяслав-Хмельницький : ФОП Лукашевич, 2014. — Вип. 17. — С. 182–192.
Статті
Федорич Х. М. Активізація розумової та пізнавальної діяльності студентів на заняттях із сучасної української літературної мови / Х. М. Федорич // Наукові записки. Серія “Філологічна”. — Острог : Вид-во НаУОА, 2013. — Вип. 40. — С. 250–253.
Федорич Х. М. Дослідницьке навчання як засіб активізації розумової та пізнавальної діяльності студентів / Х. М. Федорич // Cучасні проблеми гуманітаристики: світоглядні пошуки, комунікативні та педагогічні стратегії : матеріали ІІI Всеукраїнської науково-практичної конференції. — Рівне : О. Зень, 2013. — С. 304–306.
Статті
Федорич Х. Особливості компютерного сленгу в Національному університеті “Острозька академія” / Х. Федорич. — Острог, 2012.