Данилюк Наталія Миколаївна
Резюме
1. 2004-2008 рр. - Національний університет “Острозька академія”, напрям підготовки “Економіка і підприємництво”, кваліфікація – бакалавр з фінансів.
2. 2008-2009 рр. - Національний університет “Острозька академія”, спеціальність “Фінанси”, кваліфікація – магістр з фінансів.
3. 2010-2011 рр. - Рівненський державний гуманітарний університет, напрям підготовки "Педагогічна освіта", спеціалізація "Математика", кваліфікація – вчитель математики.
4. 2017-2020 рр. - Державний вищий навчальний заклад “Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана” (навчання в аспірантурі), спеціальність 051 "Економіка".
1. ТОВ “Комерційний банк “ДЕЛЬТА” – інспектор кредитний сектору продажу відділу розвитку бізнесу Рівненського відділення - з вересня до листопада 2008 р.
2. Національний університет “Острозька академія” – фахівець І категорії по зв’язках з громадськістю Інституту довузівського, заочного та дистанційного навчання - з вересня 2009 р. до жовтня 2017 р.
3. Національний університет “Острозька академія” – викладач кафедри економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій (за сумісництвом) - з січня 2017 р. до червня 2020 р.
4. Державний вищий навчальний заклад “Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана” – навчання в аспірантурі денної форми за спеціальністю 051 "Економіка" з 01 жовтня 2017 р. до 16 червня 2020 р.
5. Національний університет “Острозька академія” – провідний фахівець Навчально-наукового центру заочно-дистанційного навчання - з жовтня 2017 р. до листопада 2017 р.
6. Національний університет “Острозька академія” – старший викладач кафедри економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій - з вересня 2020 р. до червня 2021 р.
7. Національний університет “Острозька академія” – доцент кафедри економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій - з вересня 2021 р. до березня 2023 р.
8. Національний університет “Острозька академія” – старший викладач кафедри економічної теорії, менеджменту і маркетингу - з вересня 2024 р.
Employer brand management
The basics of brand management
Modeling of consumer behavior
Creation and promotion of brands
Descrete Mathematics
Higher Mathematics
Management of informatization projects