Каламаж Вікторія Олегівна

Вчене звання

кандидат психологічних наук

Кафедра

Англійської мови та літератури

Резюме

Черноус Т. Ю., Каламаж В. О. Музично-рухові засоби розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, січень 2022. № 14. С. 57–64.


Nikitchuk, U., Kalamazh, V. (2021). “Enhancing Psychology Students’ Ability of Problem-Solving Through Design Thinking”, Youth Voice Journal: Young People In Education, Vol. 2, pp. 57-65. ISBN (ONLINE): 978-1- 911634-21-8


Balashov, E., & Kalamazh, V. (2020). DIAGNOSTICS OF STUDENTS’ REFLEXIVE ABILITIES TO SEFL-REGULATION AND THEIR REFLEXIVE SKILLS AT THE COGNITIVE LEVEL. PSYCHOLOGICAL JOURNAL, 6(3), 18-32. https://doi.org/10.31108/1.2020.6.3.2

 

Балашов Е. М., Каламаж В. О. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том XIV: Методологія і теорія психології. – Випуск 3. Київ– Ніжин. Видавець «ПП Лисенко М.М.». 2020. С. 12-26.

 

Балашов Е. М., Каламаж В. О. Діагностика рефлексивних умінь студентів на метакогнітивному рівні. Науковий вісник Херсонського державного університету. - Випуск 2. Херсон. 2020. С. 94-103

 

Пасічник І.Д., Каламаж В. О. Логіко-психологічна структура ефективності групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови / І. Д. Пасічник, В.О. Каламаж – Київ: Збірник наукових праць: Актуальні проблеми психології, 2018, С. 255-265

Каламаж В.О. Навчальна автономія студентів як передумова ефективності групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Випуск 5. Острог, 2017. С. 40-53

Каламаж В.О. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності / В.О. Каламаж – Київ: Збірник наукових праць: Актуальні проблеми психології, 2017, С.155-166

 

Каламаж В.О. Психолого-педагогічні умови реалізації групової-проектної діяльності під час вивчення іноземної мови  / В.О. Каламаж  – Острог: Збірник статей із психології, 2017, С. 104-116

 

Каламаж В. О. Теоретичний аналіз групової динаміки в контексті вивчення іноземної мови / Вікторія Каламаж – Острог: Збірник статей із психології, 2016

 

Kalamazh V.O. Theoretical principles of psychological analysis of group project activity of students while learning foreign language, ISSN 2029-8587  Problems of Psychology in the 21th Century, Vol. 10, № 1, 2016, Lithuania, Р. 31-38

  

Каламаж В. О. Теоретичний аналіз психологічних принцип організації групової проектної діяльності з метою ефективного формування мовної компетенції / Вікторія Каламаж – Запоріжжя: Інноваційний потенціал світової науки, 2015, С. 16-18

 

Каламаж В.О. Формування комунікативної компетентності студенів  за допомогою читання автентичних текстів / Вікторія Каламаж – Острог: Збірник статей із філології, 2013

 

Каламаж В.О. Іноземна комунікативна компетентність: поняття, структура та особливості / Вікторія Каламаж – Острог: Студентські наукові записки, 2013, С. 176-182

Роботи

Публікації

Статті

Черноус Т. Ю. Музично-рухові засоби розвитку самоусвідомлення психоемоційних станів майбутніх учителів початкових класів / Черноус Т. Ю., Каламаж В. О. // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2022. — № 14. — С. 57–64.

Статті

Nikitchuk U. “Enhancing Psychology Students’ Ability of Problem-Solving Through Design Thinking” / Nikitchuk U., Kalamazh V. // Youth Voice Journal. — 2021. — Vol. 2. — Р. 57–65.

Статті

Балашов Е. М. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. — Київ ; Ніжин : Видавець «ПП Лисенко М.М.», 2020. — Том XIV : Методологія і теорія психології. — Вип. 3. — С. 12–26.
Балашов Е. М. Діагностика рефлексивних здібностей до саморегуляції та рефлексивних вмінь студентів на когнітивному рівні / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. — Київ : Ніжин : Видавець «ПП Лисенко М.М.», 2020. — Том VI : Методологія і теорія психології. — Вип. 3. — С. 18–31.
Балашов Е. М. Діагностика рефлексивних умінь студентів на метакогнітивному рівні / Балашов Е. М., Каламаж В. О. // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». — 2020. — Вип. 2. — С. 94–103.

Статті

Пасічник І. Д. Логіко-психологічна структура ефективності групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови / І. Д. Пасічник, В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць. — Київ, 2018. — С. 255–265.

Статті

Каламаж В. О. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності / В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць. — Київ, 2017. — С. 155–166.
Каламаж В. О. Психолого-педагогічні умови реалізації групової-проектної діяльності під час вивчення іноземної мови / В. О. Каламаж // Збірник статей із психології. — Острог, 2017. — С. 104–115.
Каламаж В. О. Навчальна автономія студентів як передумова ефективності групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови / В. О. Каламаж // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія». — Острог, 2017. — Вип. 5. — С. 40–53.

Статті

Kalamazh V. Theoretical principles of psychological analysis of group project activity of students while learning foreign language / V. Kalamazh // Problems of Psychology in the 21th Century. — 2016. — Vol. 10. — № 1. — Р. 31–38.
Каламаж В. O. Психолого-педагогічні умови реалізації групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови / В. О. Каламаж // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія». — Острог, 2016. — Вип. 4. — С. 104–116.

Статті

Каламаж В. О. Теоретичний аналіз групової динаміки в контексті навчання іноземної мови / В. О. Каламаж // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія». — Острог, 2015. — Вип. 2. — С. 74–89.

Тези

Каламаж В. О. Теоретичний аналіз психологічних чинників організації групової проектної діяльності з метою ефективного формування мовленнєвої компетенції студентів / В. О. Каламаж // Перспективні напрямки світової науки : збірник статей учасників тридцять третьої Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал світової науки – ХХІ сторіччя». — Запоріжжя, 2015. — С. 16–18.

Статті

Каламаж В. О. Мовленнєва поведінка ведучої «The Oprah Winfrey Show» / В. О. Каламаж // Збірник «Студентські наукові записки». Серія «Філологічна». — Острог, 2014. — Вип. 7.
Каламаж В. О. Мовленнєва поведінка ведучої "The Oprah Winfrey Show" / В. О. Каламаж // Образованието и науката на ХХІ век – 2014 : материали за Х муждународна научна практична конференция (София, 17–25 октомври 2014 г.). — София, 2014. — С. 86–90.

Статті

Каламаж В. О. Іншомовна комунікативна компетентність студентів мовних факультетів: поняття, структура та особливості / В. О. Каламаж // Збірник «Студентські наукові записки». Серія «Філологічна». — Острог, 2013. — Вип. 7. — С. 176–182.
Каламаж В. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів іншомовних факультетів засобами читання автентичних текстів [Електронний ресурс / В. О. Каламаж. — Pежим доступу : http://naub.oa.edu.ua/2013/formuvannya-inshomovnoji-komunikatyvnoji-kompetentnosti-studentiv-movnyh-fakultetiv-zasobamy-chytannya-avtentychnyh-tekstiv. — Назва з екрана.

Статті

Каламаж В. О. Психолінгвістичні особливості мовленнєвої поведінки ведучих американських ток-шоу / В. О. Каламаж // Збірник «Студентські наукові записки». Серія «Філологічна». — Острог, 2012. — Вип. 5. — С. 76–79.

Сертифікати

навчально - тренінгова програма "Дитяча психологія для дорослих" (09.04.2019 р.)

Літня психологічна школа "Психологія сучасного образу життя" (15.07.2010 р.)
Школа європейських студій (03.10.2015 р.)

Professional Development Early Learning Forum (16.05.2018 р.)

сертифікатна програма "Мистецтво самопрезентації" (22.04.2015 р.)