Каламаж Вікторія Олегівна
Резюме
Черноус Т. Ю., Каламаж В. О. Музично-рухові
засоби розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»
: науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, січень
2022. № 14. С. 57–64.
Nikitchuk, U., Kalamazh, V. (2021). “Enhancing Psychology Students’ Ability of Problem-Solving Through Design Thinking”, Youth Voice Journal: Young People In Education, Vol. 2, pp. 57-65. ISBN (ONLINE): 978-1- 911634-21-8
Balashov, E., & Kalamazh, V. (2020). DIAGNOSTICS OF STUDENTS’ REFLEXIVE ABILITIES TO SEFL-REGULATION AND THEIR REFLEXIVE SKILLS AT THE COGNITIVE LEVEL. PSYCHOLOGICAL JOURNAL, 6(3), 18-32. https://doi.org/10.31108/1.2020.6.3.2
Балашов Е. М., Каламаж В. О. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том XIV: Методологія і теорія психології. – Випуск 3. Київ– Ніжин. Видавець «ПП Лисенко М.М.». 2020. С. 12-26.
Балашов Е. М., Каламаж В. О. Діагностика рефлексивних умінь студентів на метакогнітивному рівні. Науковий вісник Херсонського державного університету. - Випуск 2. Херсон. 2020. С. 94-103
Пасічник І.Д., Каламаж В. О. Логіко-психологічна структура ефективності групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови / І. Д. Пасічник, В.О. Каламаж – Київ: Збірник наукових праць: Актуальні проблеми психології, 2018, С. 255-265
Каламаж В.О. Навчальна автономія студентів як передумова ефективності групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Випуск 5. Острог, 2017. С. 40-53
Каламаж В.О. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності / В.О. Каламаж – Київ: Збірник наукових праць: Актуальні проблеми психології, 2017, С.155-166
Каламаж В.О. Психолого-педагогічні умови реалізації групової-проектної діяльності під час вивчення іноземної мови / В.О. Каламаж – Острог: Збірник статей із психології, 2017, С. 104-116
Каламаж В. О. Теоретичний аналіз групової динаміки в контексті вивчення іноземної мови / Вікторія Каламаж – Острог: Збірник статей із психології, 2016
Kalamazh V.O. Theoretical principles of psychological analysis of group project activity of students while learning foreign language, ISSN 2029-8587 Problems of Psychology in the 21th Century, Vol. 10, № 1, 2016, Lithuania, Р. 31-38
Каламаж В. О. Теоретичний аналіз психологічних принцип організації групової проектної діяльності з метою ефективного формування мовної компетенції / Вікторія Каламаж – Запоріжжя: Інноваційний потенціал світової науки, 2015, С. 16-18
Каламаж В.О. Формування комунікативної комп етентності студенів за допомогою читання автентичних текстів / Вікторія Каламаж – Острог: Збірник статей із філології, 2013
Каламаж В.О. Іноземна комунікативна компетентність: поняття, структура та особливості / Вікторія Каламаж – Острог: Студентські наукові записки, 2013, С. 176-182