Профіль користувача

Каламаж Вікторія Олегівна

Резюме

Черноус Т. Ю., Каламаж В. О. Музично-рухові засоби розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, січень 2022. № 14. С. 57–64.


Nikitchuk, U., Kalamazh, V. (2021). “Enhancing Psychology Students’ Ability of Problem-Solving Through Design Thinking”, Youth Voice Journal: Young People In Education, Vol. 2, pp. 57-65. ISBN (ONLINE): 978-1- 911634-21-8


Balashov, E., & Kalamazh, V. (2020). DIAGNOSTICS OF STUDENTS’ REFLEXIVE ABILITIES TO SEFL-REGULATION AND THEIR REFLEXIVE SKILLS AT THE COGNITIVE LEVEL. PSYCHOLOGICAL JOURNAL, 6(3), 18-32. https://doi.org/10.31108/1.2020.6.3.2

 

Балашов Е. М., Каламаж В. О. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том XIV: Методологія і теорія психології. – Випуск 3. Київ– Ніжин. Видавець «ПП Лисенко М.М.». 2020. С. 12-26.

 

Балашов Е. М., Каламаж В. О. Діагностика рефлексивних умінь студентів на метакогнітивному рівні. Науковий вісник Херсонського державного університету. - Випуск 2. Херсон. 2020. С. 94-103

 

Пасічник І.Д., Каламаж В. О. Логіко-психологічна структура ефективності групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови / І. Д. Пасічник, В.О. Каламаж – Київ: Збірник наукових праць: Актуальні проблеми психології, 2018, С. 255-265

Каламаж В.О. Навчальна автономія студентів як передумова ефективності групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Випуск 5. Острог, 2017. С. 40-53

Каламаж В.О. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності / В.О. Каламаж – Київ: Збірник наукових праць: Актуальні проблеми психології, 2017, С.155-166

 

Каламаж В.О. Психолого-педагогічні умови реалізації групової-проектної діяльності під час вивчення іноземної мови  / В.О. Каламаж  – Острог: Збірник статей із психології, 2017, С. 104-116

 

Каламаж В. О. Теоретичний аналіз групової динаміки в контексті вивчення іноземної мови / Вікторія Каламаж – Острог: Збірник статей із психології, 2016

 

Kalamazh V.O. Theoretical principles of psychological analysis of group project activity of students while learning foreign language, ISSN 2029-8587  Problems of Psychology in the 21th Century, Vol. 10, № 1, 2016, Lithuania, Р. 31-38

  

Каламаж В. О. Теоретичний аналіз психологічних принцип організації групової проектної діяльності з метою ефективного формування мовної компетенції / Вікторія Каламаж – Запоріжжя: Інноваційний потенціал світової науки, 2015, С. 16-18

 

Каламаж В.О. Формування комунікативної компетентності студенів  за допомогою читання автентичних текстів / Вікторія Каламаж – Острог: Збірник статей із філології, 2013

 

Каламаж В.О. Іноземна комунікативна компетентність: поняття, структура та особливості / Вікторія Каламаж – Острог: Студентські наукові записки, 2013, С. 176-182

Роботи

Організаційна робота

Участь у засіданнях кафедри

Наукова робота

Балашов Е. М., Каламаж В. О. Діагностика рефлексивних здібностей до саморегуляції та рефлексивних вмінь студентів на когнітивному рівні. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том VI: Методологія і теорія психології. – Випуск 3. Київ– Ніжин. Видавець «ПП Лисенко М.М.». 2020. С. 18-32
Балашов Е. М., Каламаж В. О. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том XIV: Методологія і теорія психології. – Випуск 3. Київ– Ніжин. Видавець «ПП Лисенко М.М.». 2020. С. 12-26.

Наукова робота

Пасічник І.Д., Каламаж В. О. Логіко-психологічна структура ефективності групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови / І. Д. Пасічник, В.О. Каламаж – Київ: Збірник наукових праць: Актуальні проблеми психології, 2018, С. 255-265

Наукова робота

Каламаж В.О. Психолого-педагогічні умови реалізації групової-проектної діяльності під час вивчення іноземної мови / В.О. Каламаж – Острог: Збірник статей із психології, 2017, С. 104-116
Каламаж В.О. Навчальна автономія студентів як передумова ефективності групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Випуск 5. Острог, 2017. С. 40-53
Каламаж В.О. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності / В.О. Каламаж – Київ: Збірник наукових праць: Актуальні проблеми психології, 2017, С.155-166

Наукова робота

Theoretical principles of psychological analysis of group project activity of students while learning foreign language, ISSN 2029-8587 Problems of Psychology in the 21th Century, Vol. 10, № 1, 2016, Lithuania, p.31-38
Тема доповіді: Навчальна програма з використання групової проектної діяльності в тренування майбутніх психологів, які працюватимуть із постраждалими на ПТСР.

Наукова робота

Каламаж В.О. Мовленнєва поведінка ведучої «The Oprah Winfrey Show» / В.О. Каламаж // Образованието и науката на ХХІ век – 2014: Материали за Х муждународна научна практична конференция г. София 17 - 25 октомври 2014 г. - София, 2014. – С. 86 – 90

Публікації

Статті

Черноус Т. Ю. Музично-рухові засоби розвитку самоусвідомлення психоемоційних станів майбутніх учителів початкових класів / Черноус Т. Ю., Каламаж В. О. // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. — Острог : Вид-во НаУОА, 2022. — № 14. — С. 57–64.

Статті

Nikitchuk U. “Enhancing Psychology Students’ Ability of Problem-Solving Through Design Thinking” / Nikitchuk U., Kalamazh V. // Youth Voice Journal. — 2021. — Vol. 2. — Р. 57–65.

Статті

Балашов Е. М. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. — Київ ; Ніжин : Видавець «ПП Лисенко М.М.», 2020. — Том XIV : Методологія і теорія психології. — Вип. 3. — С. 12–26.
Балашов Е. М. Діагностика рефлексивних здібностей до саморегуляції та рефлексивних вмінь студентів на когнітивному рівні / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. — Київ : Ніжин : Видавець «ПП Лисенко М.М.», 2020. — Том VI : Методологія і теорія психології. — Вип. 3. — С. 18–31.
Балашов Е. М. Діагностика рефлексивних умінь студентів на метакогнітивному рівні / Балашов Е. М., Каламаж В. О. // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». — 2020. — Вип. 2. — С. 94–103.

Статті

Пасічник І. Д. Логіко-психологічна структура ефективності групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови / І. Д. Пасічник, В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць. — Київ, 2018. — С. 255–265.

Статті

Каламаж В. О. Навчальна автономія студентів як передумова ефективності групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови / В. О. Каламаж // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія». — Острог, 2017. — Вип. 5. — С. 40–53.
Каламаж В. О. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності / В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць. — Київ, 2017. — С. 155–166.
Каламаж В. О. Психолого-педагогічні умови реалізації групової-проектної діяльності під час вивчення іноземної мови / В. О. Каламаж // Збірник статей із психології. — Острог, 2017. — С. 104–115.

Статті

Kalamazh V. Theoretical principles of psychological analysis of group project activity of students while learning foreign language / V. Kalamazh // Problems of Psychology in the 21th Century. — 2016. — Vol. 10. — № 1. — Р. 31–38.
Каламаж В. O. Психолого-педагогічні умови реалізації групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови / В. О. Каламаж // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія». — Острог, 2016. — Вип. 4. — С. 104–116.

Статті

Каламаж В. О. Теоретичний аналіз групової динаміки в контексті навчання іноземної мови / В. О. Каламаж // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія». — Острог, 2015. — Вип. 2. — С. 74–89.

Тези

Каламаж В. О. Теоретичний аналіз психологічних чинників організації групової проектної діяльності з метою ефективного формування мовленнєвої компетенції студентів / В. О. Каламаж // Перспективні напрямки світової науки : збірник статей учасників тридцять третьої Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал світової науки – ХХІ сторіччя». — Запоріжжя, 2015. — С. 16–18.

Статті

Каламаж В. О. Мовленнєва поведінка ведучої «The Oprah Winfrey Show» / В. О. Каламаж // Збірник «Студентські наукові записки». Серія «Філологічна». — Острог, 2014. — Вип. 7.
Каламаж В. О. Мовленнєва поведінка ведучої "The Oprah Winfrey Show" / В. О. Каламаж // Образованието и науката на ХХІ век – 2014 : материали за Х муждународна научна практична конференция (София, 17–25 октомври 2014 г.). — София, 2014. — С. 86–90.

Статті

Каламаж В. О. Іншомовна комунікативна компетентність студентів мовних факультетів: поняття, структура та особливості / В. О. Каламаж // Збірник «Студентські наукові записки». Серія «Філологічна». — Острог, 2013. — Вип. 7. — С. 176–182.
Каламаж В. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів іншомовних факультетів засобами читання автентичних текстів [Електронний ресурс / В. О. Каламаж. — Pежим доступу : http://naub.oa.edu.ua/2013/formuvannya-inshomovnoji-komunikatyvnoji-kompetentnosti-studentiv-movnyh-fakultetiv-zasobamy-chytannya-avtentychnyh-tekstiv. — Назва з екрана.

Статті

Каламаж В. О. Психолінгвістичні особливості мовленнєвої поведінки ведучих американських ток-шоу / В. О. Каламаж // Збірник «Студентські наукові записки». Серія «Філологічна». — Острог, 2012. — Вип. 5. — С. 76–79.

Сертифікати

Назва - навчально - тренінгова програма "Дитяча психологія для дорослих" (09.04.2019)
Назва - Школа європейських студій (03.10.2015)
Назва - Літня психологічна школа "Психологія сучасного образу життя" (15.07.2010)
Назва - Professional Development Early Learning Forum (16.05.2018)
Назва - сертифікатна програма "Мистецтво самопрезентації" (22.04.2015)